خبرهای داغ:
امام جمعه شهر پردیسان قم به همراه فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) از فعالیت گروه جهادی شهید هادی در مدرسه دخترانه ام کلثوم(س) روستای بیدهند بخش کهک بازدید کردند.
کد خبر: ۸۸۸۲۰۶۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

بازدید امام جمعه پردیسان قم از فعالیت«گروه جهادی» شهید هادی در روستای بیدهند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سید صمصام الدین قوامی» امام جمعه شهر پردیسان قم در بازدید از فعالیت محرومیت زدایی گروه جهادی شهید هادی در مدرسه دخترانه ام کلثوم روستای بیدهند بخش کهک، طی سخنانی اظهار داشت: شرکت بسیجیان در اردوهای جهادی از آثار برنامه های تربیتی، بصیرتی حلقه های صالحین است.

وی افزود: بسیجیانی که خودجوش و خالصانه در جهت آباد کردن مناطق محروم در این اردوها شرکت می کنند و باعث آبادانی یک روستا و یا یک منطقه می شوند، در پیشگاه خداوند اجر و پاداش بالایی دارند.

امام جمعه پردیسان با اشاره به اهمیت اتکا به نیروهای جوان و انقلابی در سازندگی و پیشرفت جامعه و کسب موفقیت های روزافزون، ادامه داد: ما با به کار گیری جوانان مومن و انقلابی در تمام عرصه ها می توانیم به آن هدف و راهی که شهدا رفتند برسیم، لذا باید این نیروی قدرتمند را در کشورمان باور داشته باشیم.

امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز با قدردانی از بازدید و حضور امام جمعه پردیسان در گروه جهادی ابراز داشت: ما به دنبال روحیه و کار جهادی وانقلابی هستیم و اگر این روحیه در تمام عرصه ها وجود داشته باشد، دیگر مشکلی باقی نخواهد ماند.

مهجوریان رئیس آموزش و پرورش بخش کهک قم نیز گفت: بخش کهک از کمبود امکانات رنج می برد و متأسفانه هیچ امکانات و بودجه ای برای تأمین نیازها از طرف دولت و مردم صورت نگرفته است فلذا همکاری سپاه و بسیج تاثیر بسزایی در آبادانی و نوسازی مدارس بخش دارد.

در این برنامه که مسئولان بسیج سازندگی و حوزه بسیج امام حسن(ع) شهر کهک نیز حضور داشتند، خوابگاه دبیرستان آزادگان شهر کهک نیز مورد بازدید قرار گرفت.

یادآور می شود: گروه جهادی «شهید هادی» از پایگاه بسیج شهید میثمی شهر پردیسان قم جهت رنگ آمیزی دیوارهای مدرسه دخترانه ام کلثوم (س) روستای بیدهند به این روستا اعزام شده اند و قرار است طی یک هفته، کار نقاشی مدرسه را به اتمام برسانند.


ارسال نظرات