مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج شهرکرد:

حجاب بازگشت به فطرت پاک انسان است

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور گفت: چادر بعنوان حجاب برتر، فرهنگ ایرانیان است و سه هزار سال قبل از اسلام نیز در فرهنگ ما وجود داشته است.
کد خبر: ۸۸۸۲۰۷۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: حجاب کار فرهنگی و تصریح صریح قرآن کریم است؛ منکر حجاب، منکر قرآن و کافر است؛ در برابر این صراحت قرآن نمی توان ایستادگی کرد و در خصوص حجاب، نظر فردی داد.

وی، با اشاره به آیات مبارکه21 سوره نور و 59 سوره احزاب گفت: حضرت حق تعالی به صراحت به تبیین جزییات حجاب پرداخته است و حجاب در دین و اعتقاد مردم به عنوان یک اصل و رکن رکین است.

زمانپور با تأکید بر این که کار فرهنگی باید از بطن خانواده ها شروع شود، افزود: باید به فرهنگ حجاب در خانواه بیشتر پرداخته شود تا نقش و اهمیت حجاب و عفاف در جامعه تویط افراد خانواده گسترش پیداکند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، در پایان گفت: تمامی مسئولان فرهنگی کشور در قبال حجاب، عفاف و تحکیم و صیانت حریم و بنیان خانواده ها مسئول هستند و باید با تلاش شبانه روزی و از راه های نوین فرهنگی و با احیای فریضتین در جامعه، حجاب را مجددا احیا نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار