خبرهای داغ:
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت:برای افرادی که دغدغه انقلاب داشته باشند خستگی معنا ندارد؛ مسئولیت‌پذیری از ویژگی‌های افراد مخلص است این افراد برای کار کردن جلو می‌آیند و کاری به تشویق دیگران ندارد چرا که برای خدا مسؤولیت‌پذیر هستند و کار می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۴۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
افراد مسئولیت‌پذیر کاری به تشویق دیگران ندارند/روحیه جهادی سبب پیشرفت در کارها می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مرتضی صفاری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز تربیت و آموزش پاسداری علویون سپاه که در سالن همایش‌های این مرکز در قم برگزار شد، اظهار کرد: عمر دنیایی انسان در مقایسه فردای قیامت یک شبانه‌روز عنوان شده است به همین علت فرد شکست خورده کسی است که آسایش ابدی خود را به یک شبانه‌روز بفروشد.

وی اضافه کرد: فرزند و همسر می‌توانند خیر برسانند اما همین فرزند و همسر هم می‌توانند سبب عذاب و فتنه باشد؛ کسانی که کار می‌کنند و حقوق می‌گیرند باید در نظر داشته باشند که چه کاری برای خدا انجام می‌دهند و به چه میزان گذشت می‌کنند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به داشتن نیت خالص در انجام کارها گفت: کار خالص یعنی انسان دغدغه این دنیا را نداشته باشد بلکه در نظر داشته باشد به چه میزان توشه برای آخرت خود فراهم می‌کند، خداوند فرصتی در این انقلاب در اختیار ما قرار داده اما مهم این است که به چه میزان می‌توانیم مخلص و در عرصه ذهن، عمل و فرهنگ آخرت‌گرا باشیم.

وی عنوان کرد: خستگی‌ناپذیری یکی از ویژگی‌های افرادی است که برای خداوند متعال کار می‌کنند برای افرادی که دغدغه انقلاب داشته باشند خستگی معنا ندارد؛ مسئولیت‌پذیری نیز از دیگر ویژگی‌های این افراد مخلص است این افراد برای فعالیت جلو می‌آیند اما هیچ فردی آنها را تشویق نمی‌کند چرا که برای خدا مسئولیت‌پذیر هستند و کار می‌کنند.

صفاری خاطرنشان کرد: ریسک‌پذیری از دیگر ویژگی‌های افراد مسئول است، در شهر مقدس قم منبع بزرگ فیض به برکت حضرت معصومه(س) وجود دارد به همین علت باید کار و تلاش برای خدا باشد تا نتیجه دهد.

وی عنوان کرد:‌ اعتماد به نفس بالا برای ریسک‌پذیری نیاز است؛ باید به شیوه‌ای اقدام کنیم که فضا و منابع انسانی بهتر از مکان‌های دیگر وجود داشته باشد و در بخشی دیگر باید به روحیه جهادی و انقلابی توجه کنیم چرا که روحیه جهادی سبب پیشرفت در کارها می‌شود.
ارسال نظرات