خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع)

صدور فرمان «آتش به اختیار» به دنبال بی انضباطی در مسائل فرهنگی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) گفت: فرمان آتش به اختیار از سوی فرمانده معظم کل قوا به دنبال بی نظمی و بی انضباطی در مسائل فرهنگی و آموزشی صادر شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۵۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

صدور فرمان «آتش به اختیار» به دنبال بی انضباطی در مسائل فرهنگی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام علی اعظم «خدابنده لو» مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی در مراسم معرفی رابط حوزه شهید ابراهیمی با نمایندگی ناحیه اظهار داشت: بحث نفوذ از ابتدای انقلاب اسلامی دربرخی ازافراد و گروه ها ازجمله ملی گرایان مطرح بوده است.

وی با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی بخصوص جریان بنی صدر و نفوذی که منافقین در وی داشتند، گفت: منافقین همیشه رنگ عوض کرده و ظاهرو باطن آنها متفاوت است و نباید فریب چهره آنها را خورد.

خدابنده لو با برشمردن اوصاف منافقین اززبان حضرت علی (ع) بیان داشت: منافقین خود، گمراه هستند و دیگران را نیز گمراه می کنند؛ اینها کسانی هستند که درلغزشگاه هستند و و دیگران را هم می خواهند دچارلغزش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه امام حسین(ع) با انتقاد از سند 2030 یونسکو و اجرایی شدن آن توسط دولت، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی و آموزشی کشور اشاره کرد و گفت: فرمانده معظم کل قوا وقتی به این نتیجه رسید که سازوکار نظم و انضباط مناسب و خاصی در مسائل فرهنگی وآموزشی و... بخصوص در مبانی اسلام در کشور وجود ندارد، دستور "آتش به اختیار" را دادند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار