خبرهای داغ:
با پایان رقابت 8 تیم

برترین‌های فوتسال بسیج در قم معرفی شدند

رقابت‌های فوتسال قهرمانی حوزه بسیج شهید قربانی با پایان مصاف هشت تیم مدعی قهرمانی و معرفی تیم‌های برتر و تیم ویژه اخلاق به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۶۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در حالی که فوتسال پرطرفدارترین رشته ورزشی در قم شناخته می‌شود و هر ساله رقابت‌های متعددی با عناوین مختلف در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در این استان به انجام می‌رسد، بسیجیان نیز در جامی جذاب و تماشایی با یکدیگر رقابت کردند.

رقابت‌های فوتسال به میزبانی حوزه بسیج شهید قربانی قم با حضور هشت تیم به انجام رسید و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسؤولان برگزاری رقابت‌ها، مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای بین تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی برگزار شد.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کردند و بدین‌ترتیب با حضور چهار تیم مسابقات مرحله نیمه نهایی به انجام رسید و در پایان این تیم‌های فوتسال شاهد و شهید کلهری بودند که به مسابقه نهایی برای تعیین قهرمان این دور از رقابت‌ها راه یافتند.

در شرایطی که سالن شهید محمود هاشمی قم میزبانی تیم‌های بسیجی شرکت کننده در این دوره از مسابقات را بر عهده داشت و حسن ضیایی فرمانده حوزه بسیج شهید قربانی قم و جمعی از مسؤولان ناحیه مقاومت امام حسین (ع) سپاه قم از روند برگزاری مسابقات بازدید داشتند، مسؤولیت برگزاری بازی‌ها نیز بر عهده علی محمدی‌متقی بود.

در مسابقه پایانی این دوره از رقابت‌ها تیم شاهد برابر تیم شهید کلهری به برتری دست یافت و جشن قهرمانی برپا کرد، در حالی که از سوی مسؤولان برگزاری این دوره از بازی‌ها جام ویژه تیم اخلاق به فوتسالیست‌های تیم حضرت ولی عصر (عج) اختصاص پیدا کرد.

این در حالی است که برای تیم شاهد در این دوره از بازی‌ها علی طاهری، علی فخاران، بهزاد جعفری، محمدعلی قنایی، مهدی خلیلی و کمیل حسن‌زاده به میدان رفتند و در ترکیب تیم فوتسال پایگاه شهید کلهری نیز یاسر بیدگلی، علیرضا حیدری، محمد غلام‌حسینی، علیرضا امینی، علیرضا کرمانی و یوسف ناظم حضور داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار