خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی سپاه اسکو با اشاره به برخی از مغایرت های سند 2030 با مبانی نظام جمهوری اسلامی، گفت: مبانی این سند استقلال کشورمان را زیر سوال می برد.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۹۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

هاشم صداقت منش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با این سند پایه های نظام آموزشی ما هدف قرار گرفته بود تا دشمن بتواند با تاثیرگذاری در آن پس از مدتی به اهداف خود به صورت پایه ای برسد.

وی اظهار داشت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب مدام نفوذ دشمن را هشدار می دهند یکی از بسترهای نفوذ همین سند 2030 بود که ایشان به موقع هم توانستند با درایت خود باردیگر خطر دیگری را از کشور برطرف کردند.

صداقت منش در ادامه سخنان خود به اهمیت توجه متولیان فرهنگی در خصوص منویات رهبری اشاره و بیان کرد: معظم له بارها تاکید کردند نیروهای دلسوز و انقلابی هرجا لازم بود هوشمندانه وارد شده و عمل کنند که در جمع دانشجویان نیز از آن به عنوان آتش به اختیار نام بردند.

این هادی سیاسی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه برخی از این سخن رهبر فرزانه انقلاب برداشت بد کردند، تصریح کرد: دلسوزان انقلاب باید هوشمندانه با چنین مواردی برخورد کنند تا برخی با این عنوان از فرصت سوءاستفاده نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها