به منظور همکاری در اجرای برنامه های بومی محلی برگزار شد؛
به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام، جلسه هم اندیشی و همفکری با گروه ها، نخبگان و فعالان فرهنگی شهرستان به منظور همکاری و استفاده از نقطه نظرات،دیدگاه ها و پیشنهادات آنان جهت اجرای برنامه بومی و محلی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۲۰۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، محمد دهقان هراتی فرمانده حوزه امام علی علیه السلام در این جلسه با اشاره به برنامه های بومی محلی اجرایی در فضای پارک ولیعصر(عج) هرات، پر کردن اوقات فراغت عموم مردم در مدت زمانی که در پارک هستند را یکی از کارویژه‌های اصلی این حوزه عنوان کرد و افزود: تابستان یکی از بهترین فرصت‌ها برای جذب نیرو و اجرای برنامه‌های تربیتی، خصوصا برای کودکان و نوجوانان است.

وی اقامه نماز مغرب و عشاء، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی(دارت، طناب کشی و ...)، برپایی غرفه های نقاشی کودکانه و مشاوره، بازی مارو پله، اجرای سرود های محلی و ... را از برنامه های اجرایی در پارک ولیعصر (عج) هرات در طول تابستان عنوان کرد و خواستار همکاری فعالین فرهنگی با این حوزه شد.

در ادامه حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و نسبت به اجرای برنامه ها قول همکاری دادند.

گفتنی است حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام در راستای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان و همچنین پر کردن اوقات فراغت آنان ، پنج شنبه شب ها اقدام به برگزاری برنامه بومی محلی در محل پارک ولیعصر(عج) نموده است.


ارسال نظرات