استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:

به تمام دانشجویان بورسیه‌ای ظلم شد

فرامرزی گفت:واقعا به همه کسانی که بورسیه شدند ظلم شد زیرا خود نه نقش و نه شراکتی در بورسیه شدنشان داشتند، مثل هر دانشجوی تقاضای بورسیه داده بودند و تقاضای بورسیه انها تایید شده و بورس شده بودند.
کد خبر: ۸۸۸۲۲۲۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
محمود فرامرزی استاد دانشگاه ازاد شهر قدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به ظلمی که در حق دانشجویان بورسیه شد و تذکر رهبری نسبت به این موضوع گفت: اصل قانون بورسیه برای چه است؟ بر اساس این اصل ما یک سری از جوانان شایسته، باانگیزه، توانمند از لحاظ علمی و البته متعهد به کشور را به خارج اعزام میکنیم تا تحصیلات عالیه را سپری کنند، به کشور برگردند و خدمت کنند.
وی با بیان اینکه روح قانون بورسیه اقتضا می کند که دارای دو ویژگی علمی و تعهد به کشور را دارا باشد، افزود: در مقاطعی وزارت علوم هیچ حساسیتی نسبت به ویژگی دوم یعنی تعهد به کشور نداشت و صرفا به جنبه علمی توجه می کرد.
 
فرامرزی یاد اور شد: واقعا به همه کسانی که بورسیه شدند ظلم شد زیرا خود نه نقش و نه شراکتی در بورسیه شدنشان داشتند، مثل هر دانشجوی تقاضای بورسیه داده بودند و تقاضای بورسیه انها تایید شده و بورس شده بودند.
 
وی با شاره به اینکه آن دانشجو چه گناهی دارد که اینگونه آبرویش را ببرند، عنوان کرد: این ظلم بسیار بزرگی بود که به این دانشجویان شد و به زودی دامن کسانی که این ظلم را طراحی کردند خواهد گرفت.
ارسال نظرات