خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت حضرت نرجس(س) انجام شد:

برگزاری نشست حلقه مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه های بسیج

به همت تعلیم و تربیت حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست حلقه مربیان و فرماندهان پایگاه ها در این حوزه صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۸۲۲۴۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

نشست حلقه مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست سکینه عسگر وزیری سرمربی حلقه صالحین ابراز داشت: ما باید همه کارهایمان برای رضای خداوند باشد تا بتوانیم به آن هدفی که می خواهیم برسیم.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هنگامی که دیدند با جنگ سخت نمی توانند انقلاب اسلامی را نابود سازند به فکر تهاجم فرهنگی وجنگ نرم افتادند و با شبکه های رسانه ای قوی که در اختیار دارند توانسته اند تا حدودی در این زمینه موفقیت هایی کسب نمایند.

عسگر وزیری در ادامه افزود: اگر مردم ما هوشیار و بصیرت نداشته باشند فریب توطئه های دشمنان را خواهند خورد و ضربه به انقلاب اسلامی خواهند زد و به سود دشمنان کار خواهند کرد.

وی در پایان افزود: سرمایه اصلی انقلاب اسلامی جوانان هستند اگر این جوانان روحیه جهادی وانقلابی خود را از دست بدهند انقلاب اسلامی ضربه خواهد خورد. جوانان باید روحیه جهادی وانقلابی خود را حفظ نمایند و گوش به فرمان ولی فقیه باشند و از او پیروی نمایند و از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

ارسال نظرات