ورزشکاران استان اردبيل در راند دوم مسابقات موتور کراس به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۸۸۲۲۸۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل ازشکوه فرهنگ، شانزدهم تير ماه اين مسابقه به ميزباني همدان برگزار خواهد شد و تيم اردبيل هم با اراده راسخ در اين رقابت حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: ورزشکاران استان اردبيل در راند دوم مسابقات کشوری موتور کراس به رقابت می پردازند.

عزیزه تراز افزود: ورزشکاران استان اردبيل در راند دوم مسابقات موتور کراس که شانزدهم تير ماه به ميزباني همدان برگزار می شود حضور خواهند داشت.

وی افزود: موتورسواري ذاتا يك تهديد هست خطرات جاني و مالي به دنبال دارد ولي با ساماندهي و استفاده از پتانسيل هاي فوق العاده اين جوانان ميتوان آن را به فرصت تبديل كرد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: از اين موتور سواران مي توان در حوادث غير مترقبه، نجات گوهنوردان، كمك به ارتقا امنيت اجتماعي مثل كمك گرفتن از آنها در تعقب و دستگيري قاچاقچيان و اشرار به نحو شایسته استفاده کرد.

عزیزه تراز افزود: به دنبال این موضوع هستیم که مسابقات قهرمانی کشور موتور کراس و آفرود را به میزبانی استان اردبیل برگزار کنیم و در این رابطه نیز چند محل جانمایی شده که شهرستانهای گرمی، مشگین‌شهر، نیر، نمین و خلخال در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تایید این محل‌ها و مساعدت‌های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بتوانیم این مسابقات را در استان اردبیل برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تعامل و همکاری مناسبی با هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل دارد و فدراسیون اتومبیلرانی نیز یک نگاه ویژه به این رشته ورزشی در استان اردبیل دارد که باید بتوانیم برای ارتقای فعالیت‌ها از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کنیم که این موضوع به طور حتم در برنامه هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل امسال قرار دارد.

ارسال نظرات