معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان عنوان کرد:
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بمب گذاری در خط لوله گاز آبشورک در بندرعباس را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۱۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ عبدالله حسن زاده در مورد اخبار و تصاویر منتشر شده مبنی بر بمب گذاری در خط لوله گاز منطقه آبشورک در بندرعباس بیان داشت: هیچگونه عملیات خرابکارانه و یا اقدامی مبنی بر بمب گذاری در استان هرمزگان صورت نگرفته است و امنیت کامل در تمامی نقاط استان حاکم است و اخبار و تصاویر منتشر شده کاملا خلاف واقع است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان هرمزگان با مشارکت شرکت گاز استان هرمزگان، هلال احمر، آتش نشانی و سایر دستگاه های عضو کارگروه پدافند غیرعامل ماه گذشته اقدام به برگزاری رزمایشی در منطقه آبشورک می کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان افزود: این رزمایش با هدف مقابله با بمب گذاری فرضی در نقاط مختلف همچون خطوط انتقال گاز با مجوز اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این رزمایش است.

سرهنگ حسن زاده خاطرنشان کرد: شورای پدافند غیرعامل استان طی سال مانورها و رزمایش های مختلفی را در راستای آمادگی تمامی دستگاه های استان در جهت مقابله با تهدیدات احتمالی و عملیات های خرابکارانه دشمن در سطح استان برگزار می کند.

وی با اشاره به این نکته که استان هرمزگان جزو استانهای امن کشور است، تاکید کرد: هیچگونه عملیات خرابکارانه ای در سطح استان انجام نشده و با تیزهوشی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در سطح استان امنیت کاملی برقرار است و مردم اصلا نگران نباشند و به شایعات و اخبار غیررسمی توجهی نداشته باشند و در صورت مشاهده چنین اخبار و شایعاتی بلافاصله با شماره ۱۱۰ تماس حاصل کنند.


ارسال نظرات