رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:
سومین جشن شایستگان فرهنگ و هنر لستان زنجان همزمان با روز استان در هشتم مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۳۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سومین جشن شایستگان فرهنگ و هنر لستان زنجان همزمان با روز استان در هشتم مردادماه برگزار می‌شود تا اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان با سه لوح سپاس، تکریم و تقدیر، از فعالان برگزیده این حوزه تجلیل کند.

معراج کرمی با اشاره به اینکه جشن شایستگان همزمان با سال‌روز ولادت شیخ‌شهاب‌الدین سهروردی برگزار می‌شود، افزود: افرادی در این جشن مورد تجلیل قرار می‌گیرند که در طول یک‌سال گذشته موفق به کسب مقام‌های منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی در حوزه فرهنگی و هنری و قرآنی شده باشند.

وی به اهدای سه نوع لوح در جشن شایستگان اشاره کرده و اظهار داشت: لوح تقدیر به کسانی تعلق می‌گیرد که در طول یک‌سال گذشته صاحب مقام شده‌اند، لوح تکریم به پیشکسوتان هر رشته اهدا شده و لوح سپاس نیز به افرادی اعطا می‌شود که موفق به انجام کار شاخصی در طول سال گذشته در حوزه خود شده‌اند.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته ٢٠ نفر از شایستگان فرهنگ و هنر زنجان تجلیل شده و از ٣٠ تن از فعالان عرصه فرهنگ و هنر که در جشنواره‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و ملی مقام کسب کرده‌ بودند، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات