خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد

همکاری بسیج با پلیس در پوشش محورهای قم به‌منظور جلوگیری از ورود مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: در قم همکاری همه نهادها و مردم با ستاد مبارزه به مواد مخدر بسیار خوب بوده و بسیج بیش از یک ماه است محورهای استان را پوشش داده‌ و مانع فعالیت عناصر هنجارشکن شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۴۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

غلام عباس بلفکه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به کشفیات مواد مخدر سال گذشته اظهار داشت: قسمتی از عملکرد پلیس در سال گذشته در  حدود 7 تن کشف مواد مخدر و دستگیری بیش از 10 هزار نفر  در حوزه‌های مختلف ازجمله سر شبکه‌ها،  پخش‌کنندگان  مواد مخدر و همچنین جمع‌آوری معتادان بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به لزوم همکاری همه مردم و نهاد در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: اعتقاد پلیس برای مبارزه با پدیدهای آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر بر یک عزم ملی بوده و باید بدانیم تنها سپاه یا بسیج نمی‌تواند بدون کمک تک‌تک افراد جامعه کاری را انجام دهد بلکه نیاز به همکاری و همدلی همه مردم و نهادها  است.

وی از اطلاع‌رسانی و امربه‌معروف و نهی از منکر به‌عنوان دو نوع همکاری مردم نام برد و خاطرنشان کرد: فعالیت در زمینهٔ مبارزه با مواد مخدر گستره فراوانی دارد و می‌تواند شامل  اطلاع‌رسانی، پیشگیری، ارائه آموزش‌های فرهنگی و امر به معرف و نهی از منکر  باشد.

بلفکه با تشکر از همکاری مردم و نهادها در قم ادامه داد: در قم همکاری همه نهادها و مردم با ستاد مبارزه به مواد مخدر بسیار خوب بوده و نیروهای بسیج بیش از  یک ماه است محورهای استان را پوشش داده‌اند و مانع  فعالیت عناصر هنجارشکن شده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار