دومین جلسه هماهنگی جشنواره ابوذر و برترین عکس خبری سپاه به همت سازمان بسیج رسانه سپاه بیت المقدس برگزار شد
کد خبر: ۸۸۸۲۳۴۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این جلسه که با حضور اصحاب رسانه استان و به همت سازمان بسیج رسانه سپاه بیت المقدس برگزار شد، سرهنگ بهزادی گفت: دستوربرگزاری این جلسه همایش روز قشر بسیج رسانه، جشنواره رسانه ای ابوذر، برترین خبر و عکس خبری سپاه می باشد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در امر بسیج با اشاره به آیات قرآن که در شأن اصحاب رسانه نازل شده است، اظهار داشت: جایگاه رسانه بسیار بالاست چرا که در قرآن خداوند به قلم قسم خورده است. اصحاب رسانه نیز همگی اهل قلم هستند و این موضوع اهمیت کار را می رساند.َََ

وی نحوه ی پشتیبانی از این جشنواره را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: علاوه بر پشتیبانی خب، محتوا و ثمرات اجشنواره ابوذر نیز باید تأثیر گزار باشد.

سرهنگ بهزادی جایگاه پیشکسوتان عرصه رسانه و جوانان فعال این عرصه که دیده نمی شوند را والا دانست و گفت: ما باید در این جشنواره ها به سراغ آنان برویم و از آنان تجلیل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در تبیین عبارت «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری عنوان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی است و ایشان به  همین دلیل این عبارت را بیان نمودند. اصحاب رسانه باید آتش به اختیار را تبیین کنندکه تفسیر غلطی از این موضوع صورت نگیرد. آتش به اختیار یعنی اعتماد به مردم، تایید جمهوریت نظام، جلوگیری از انفعال و گشایش در تفکر سیاسی انقلاب.

وی در پایان سخنانش به جایگاه مردم در رسانه اشاره کرد و تصریح کرد: صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند و مردم هستند که جنگ، تهدید، تحریم و ... را تحمل می کنند.

ارسال نظرات