خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج مداحان استان قم گفت: دوره آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان با حضور جمعی از اساتید کشوری برای نخستین در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۵۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

سید رضا جدا در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) در قم اظهار کرد: این دوره با حضور جمعی از اساتید برجسته کشوری از امروز در سازمان فنی و حرفه‌ای استان واقع در بلوار شهید محلاتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد بالای متقاضیان برای شرکت در این دوره‌ی آموزشی عنوان کرد: برای شرکت در دوره نخست کلاس‌ها 50 نفر گزینش شده‌اند در حالی که افراد بسیاری برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کرده بودند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان قم در مورد اساتید حاضر در این دوره آموزشی گفت: این کلاس‌ها با حضور اساتید برجسته کشوری از جمله حیدرزاده، واضحی، چاوشی و برخی دیگر از مداحان صاحب نام برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، در مراسم افتتاحیه این دوره هفته که گذشته در سالن اجتماعات سازمان بسیج مداحان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با حضور سید رضا جدّا مسئول سازمان بسیج مداحان استان قم، احمد عطارنیا مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌‌ای استان قم، عباس حیدرزاده رئیس شورای عالی سازمان بسیج مداحان و فلاح نایب رئیس این شورا برگزار شد، توضیحاتی در مورد چگونگی برگزار کلاس‌ها و اهمیت مداحی برای اهل بیت(ع) ارائه شد.
ارسال نظرات