خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه شهد زین‌الدین قم مطرح کرد

مشکل آلودگی هوا با همایش‌ها رفع نمی‌شود مردم منتظر اقدام عملی‌اند/ دولت کم‌کاری خود را با جریحه‌دار کردن احساسات مردم توجیه نکند

دبیر قرارگاه شهد زین‌الدین بسیج دانشجویی استان قم گفت: تا ساز و کاری برای حل معضل آلودگی هوا تعیین نشود و دولت از برگزاری همایش وارد فاز عملیاتی برای حل این مشکلات نشود مشکل حل شدنی نیست.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۶۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین بهداروند در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری همایش‌ها و جلسات مختلف توسط دولت در راستای بهبود اوضاع آلودگی هوا در استان‌های مختلف کشور اظهار کرد: برگزاری همایش کاری تئوری است، اگر هزاران همایش درباره وضعیت آلودگی هوا برگزار شود، هزاران مقاله در این باره نوشته شود و یا هزاران حرف در این زمینه بیان شود تا به محور عملیاتی در این خصوص وارد نشوند فایده‌ای ندارد.

وی افزود: همانگونه که مثلا اگر کسی بخواهد تیراندازی یاد بگیرد هر چه به او گفته شود چگونه ماشه را به حرکت در بیاور، چگونه تفنگ را در دست بگیر، چگونه نشانه گیری و تیراندازی کند تا زمانی که آن فرد تفنگ در دست نگیرد و تیراندازی نکند تیراندازی را یاد نمی‌گیرد و خطا و شدت لگد اسلحه را نمی‌تواند حساب کند، رسیدگی به وضعیت آلودگی هوای استان‌های مختلف از جمله استان قم تا دولت اقدامی عملی و گسترده در این زمینه انجام ندهد با حرف و همایش اوضاع بهبود پیدا نمی‌کند.

دبیر قرارگاه شهد زین‌الدین بسیج دانشجویی استان قم عنوان کرد: به نظر می‌رسد برخی می‌خواهند با رسیدگی نکردن به وضعیت آلودگی هوا، با فراگیر شدن بیکاری و ... مردم را به سمت نارضایتی پیش ببرند که البته خواسته یا ناخواسته این مسیر دارد پیش می‌رود.

بهداروند با اشاره به عدم کفایت برخی از مدیران دولتی در راستای رفع مشکلات مردم و حل معضلات کلان جامعه گفت: با بی‌کفایتی برخی از مدیران دولتی این شبهه در ذهن برخی از مردم ایجاد می‌شود که نیروهای انقلاب ناکارآمدند که شکل‌گیری این تفکر در اذهان مردم سودمند نیست.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بارها مسؤولان را به اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی سفارش کرده اند ولی در عملکرد برخی از مسؤولان خواسته یا ناخواسته بی‌توجهی به این موارد موج می‌زند.

دبیر قرارگاه شهد زین‌الدین بسیج دانشجویی استان قم در ادامه با بیان اینکه با برگزاری همایش و جلساتی که به کلاس درس شبیه است مشکلی حل نمی‌شود اضافه کرد: تا ساز و کاری برای حل معضلات و مشکلات تعیین نشود و دولت از برگزاری همایش وارد فاز عملیاتی برای حل این مشکلات نشود این راه به جایی نمی‌رسد و مشکلی حل نمی‌شود؛ همایش‌های زیادی تاکنون برگزار شده است اگر قرار بود با این همایش‌ها مشکلی حل شود تا کنون حل شده بود، اکنون وقت کار است.

بهداروند بیان کرد: لازم است دولت در برهه‌های حساس که مردم از مشکل آلودگی هوا رنج می‌بردند با بیان برخی حرف‌ها که ناشی از کم‌کاری دولت است برای توجیه این کم کاری احساسات مردم را جریحه دار نکنند.
ارسال نظرات