خبرهای داغ:

برگزاری گارگاه توجیهی مسئولین روابط عمومی سپاه استان کرمانشاه

کارگاه علمی، آموزشی و توجیهی مسئولین روابط عمومی رده های تابعه سپاه استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۷۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کارگاه علمی، آموزشی و توجیهی مسئولین روابط عمومی رده های تابعه سپاه استان کرمانشاه، در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار گردید.
 
 
در این کارگاه  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با اشاره به اهمیت نماز اظهار داشت: رده ها نسبت به نماز جماعت وسخنرانی بین الصلاتین اهتمام کامل داشته باشند که این فریضه به نحو احسن برگزار گردد.
 
 
 
حجت الاسلام علی مراد یوسفی در ادامه به موارد کلی برنامه های ابلاغی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و اظهار داشت: که مسئولین باید اشرافیت کامل بر تبیین برنامه های ابلاغی و محوری داشته باشند و امیدواریم که تمامی رده های زیر مجموعه حوزه نمایندگی در سپاه استان کرمانشاه بتوانند در طول سال جاری برنامه های ابلاغی خود را به نحو احسن اجرا کنند.
 
 
 
در ادامه مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به نقش بی بدیل روابط عمومی در انعکاس اقدامات مهم و تاثیر گذار اشاره کرد و در تبیین برنامه های نهاد مقدس سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران در حوزه مختلف ایفای نقش نموده و حضور چشمگیر وتاثیر گذار از خود برجای گذارده است.
 
 
 
 
سرهنگ فردین قهرمانی با اشاره به عملکرد سپاه در عرصه بسیج سازندگی و بهداشت درمان گفت: بسیج سازندگی در بحث محرومیت زدایی از مناطق محروم ونیز در بخش بهداشت و درمان احداث درمانگاه ها و بیمارستانها با جدیت تمام ورود پیدا کرده است؛ ودر بحث اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال با حمایت از کارآفرینان و معرفی و تشویق قطب های صنایع تبدیلی به خوبی ایفای نقش نموده است.
 
 
 
قهرمانی در ادامه از مسئولین روابط عمومی خواستار شد با انعکاس به موقع و دقیق اقدامات و نیز تبیین برنامه های سپاه در تمامی حوزه ها با رعایت ملاحظات امنیتی به نمایش قدرت و نقش مهم و اثر گذار سپاه در حفظ کشور انقلاب اسلامی و نیز ارتقاء منزلت  این نهاد مقدس بیش از پیش کوشا باشند و دقت عمل نمایند.
 
 
 
در ادامه دکتر سهیلی استاد دانشگاه مباحثی راپیرامون خبرنویسی ایراد نمود.
 
 
در پایان کارگاه از رده های برتر سپاه استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
 
 
 
 برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار