فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: بسیج امید نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ولی فقیه و ملت ایران است و امروز اهمیت بسیج فراتر از سایر ارگان های نظام است.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۸۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ دوم پاسدار علی اسلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج اظهار کرد: همه ارگان ها ، نهادها و نیروهای نظامی عزیز ، مهم و لازم هستند و جایگاه خاص خود را دارند اما بسیج فراتر از همه آن هاست هیچ ارتش و ارگانی نمی تواند جای بسیج را بگیرد و حتی سپاه پاسداران نیز نمی تواند جای بسیج را بگیرد.

 

وی افزود:بسیج در عین حال که یک تشکل نظامی و اداری برخوردار است اما یک تشکل مردمی است و وابستگی به مردم و بدنه کشور دارد و وظیفه مهم آن حفظ ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب و لبیک به ولایت فقیه است .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک  ابراز کرد:بهترین خدمت به نظام و بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن حلقه های صالحین و جذب جوانان و نوجوانان در مساجد است که امروز دشمن سعی دارد با برنامه های ضد فرهنگی و اسلامی در فضای مجازی زمینه انحراف جوانان و نوجوانان ما را فراهم کند که انشا الله این آرزو را به کور خواهد برد.

 

سرهنگ پاسدار اسلامی یادآور شد: معمولا با نامگذاری هر سال شعار آن سال توسط رهبری معظم انقلاب، هرکس به دنبال نقش دیگری و یا نقش دولت در رابطه با این شعار است اما ویژگی شعار امسال این است که پیاده‌سازی آن، پیش از هر فرد یا دولت، وظیفه شرعی یکایک مردم است یعنی هرکس باید در وهله اول، وظیفه و نقش خود را برای عملی کردن این شعار پیدا کرده و اقدام نماید که وظیفه بسیج همواره ارجح تر و با اهمیت است.

 

این مسئول اضافه کرد: شعار تولید ملی، قطعاً هم‌سطح دولتی دارد و هم گستره مردمی  دارد که در سطح مردمی حداقل تصمیم جدی بر حمایت از تولید ملی، وظیفه‌ای شرعی محسوب می‌شود برای اینکه پایه های یک کشور بر بدنه آن استوار است و بسیج بدنه محکم نظام و انقلاب در برابر همه خطرات داخلی و بیرون است.

 

سرهنگ اسلامی تصریح کرد: جنگ فرهنگی و اقتصادی را باید باور کنیم  که دشمنان امروز بر علیه ملت و نظام ما آغاز کردند و باید ما در راستای فرهنگ‌سازی صحیح برای فعالیت در بخش تولید داخلی و خرید ایرانی و همچنین برای انتخاب بهتر و رفع مشکلات اقتصادی تلاش نماییم که وظیفه بسیج نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیج و بسیجیان باید همیشه سردمدار جهاد و ایثار در همه عرصه های خدمت به جامعه اسلامی باشند.


ارسال نظرات