خبرهای داغ:
مراسم سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در مسجد امام حسن مجتبی(ع) قدمگاه آران و بیدگل، با حضور جمع کثیری از مردم و سخنرانی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد
کد خبر: ۸۸۸۲۴۰۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل؛ مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) قدمگاه آران وبیدگل بمناسبت هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع و به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی به واکاوی و کنکاش جریان "اسلام آمریکایی"و تقابل آن با اسلام ناب محمدی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین میثم حاج احمد افزود: اسلام انقلابی، ترجمان اسلام ناب محمدی است؛ و انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، احیاء کننده ی این شجره ی طیبه است.

حاج احمد با اشاره به تحریف مفهوم و محتوای غنی اسلام توسط استکبار جهانی، خاطر نشان کرد: اسلام یک دین انقلابی است.انقلابی یعنی پیرو رسول الله. یعنی (اشداء علی الکفار و رحماء بینهم).اینکه عده ای از اسلام تنها برداشت "رحمانیت"می کنند، مایه ی تاسف است. رحمت و رحمانیت صفاتی است برازنده اسلام؛ اما می بایست مواظب بود از این مفهوم سوء استفاده نشود.

وی با اشاره به این نکته که عده ای در داخل کشور در جهت رابطه با شیطان بزرگ، به دنبال هرگونه برداشت غلط و تعمدی از اسلام هستند؛ افزود:سخن این افراد سست عنصر و ضعیف الایمان این است که اگر امام (ره)، در شرایط کنونی حاضر بودند، از تقابل با آمریکا دست می کشیدند.
اما اینگونه افراد سخت در اشتباه اند.مقام معظم رهبری در پاسخ به اینگونه سخنان فرمودند:"اگر در این زمان نیز امام(ره)حضور می داشتند، همان فریاد ابراهیمی و بت شکن را سر می دادند؛ و بنده نیز از همه ی مردم با اصول و اندیشه امام(ره)آشنا تر هستم".

وی اضافه کرد:بهاییت و وهابیت دو شاخه از شجره ی ملعونه ی خبیثه ی استکبار و نظام سلطه هستند تا مستکبران به وسیله ی آن ها در صفوف شیعه و سنی رخنه کنند.خوشبختانه فرقه ی ضاله ی  بهاییت در تشیع سرکوب شد ولی متاسفانه علماء اهل سنت نتوانستند از رشد و نمو وهابیت در تسنن جلوگیری کنند.

حجت الاسلام حاج احمد با اشاره به این نکته که اگر مدافعان حرم در سال 1344 قمری حضور می داشتند به قبور اهل بیت پیامبر(ص) در مدینه جسارت نمی شد؛ به سخنان خود پایان داد و عزت اسلام و مسلمین را از خداوند منان مسئلت نمود.

پایان بخش برنامه مدیحه سرایی مداح اهل بیت؛ ذبیح الله کدخدایی بود همچنین قاری جوان شهرستان محمدجواد نصیری کرسی تلاوت در ابتدای برنامه داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها