خبرهای داغ:
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خبر داد:
امسال برای نخستین بار امکان پرداخت زکات فطریه با شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* فراهم شده بود که میزان مشارکت مردم از این طریق قابل توجه بود.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۱۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد صیادی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تا کنون مردم قزوین بیش از دو میلیارد تومان زکات فطریه خود را  به کمیته امداد پرداخت کرده اند، گفت : امسال برای نخستین بار امکان پرداخت  زکات فطریه با شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* فراهم شده بود که میزان مشارکت مردم از این طریق قابل توجه بوده است و امیدواریم استفاده از فرصت های جدید در حوزه فن آوری های نوین ارتقا یابد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه بر اساس پیش بینی انجام شده میزان زکات فطریه در حال رشد است، خاطر نشان کرد: آمار نهایی فطریه پرداختی تا آخر هفته جاری با توجه به  ارائه گزارش نهایی شهرستان ها اعلام خواهد شد و این در حالی است که بر اساس میزان زکات پرداختی ، در روز عید سعید فطر متناسب با نیاز نیازمندان و محرومان همان منطقه به صورت نقدی بین آنان توزیع و یا به حساب آنان واریز شده است.

وی در خصوص کفارات پرداختی مردم به کمیته امداد یادآورشد: مبلغ پرداختی در قالب نان، ماکارانی و مواد خوراکی تهیه و بین نیازمندان بر اساس موازین شرعی توزیع خواهد شد.

شایسته ذکر است در سال گذشته مردم روزه دار و متدین کشورمان 15میلیارد ریال زکات فطریه به کمیته امداد پرداخت کرده اند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها