خبرهای داغ:
اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین المللی حقوق بشر آمریکایی، چهارشنبه ۱۴ تیرماه طی دو بخش به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۴۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، اختتامیه دومین جشنواره هنری و همایش بین‌المللی «حقوق بشر آمریکایی» چهارشنبه 14 تیرماه از ساعت 17:30 در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی هنری، روحانی، سیاسی، نظامی و دانشگاهی و همچنین گروهی از اندیشمندان و هنرمندان آمریکایی، مهمانان این مراسم خواهند بود.

آیت‌الله میرباقری، دکتر عباسعلی کدخدایی، سردار محسن رضایی، نادر طالب‌زاده، عزت‌الله ضرغامی، وحید یامین‌پور، دکتر صادق کوشکی، پرویز شیخ‌طادی، ابراهیم حاتمی‌کیا و جمال شورجه از جمله مهمانان ویژه اختتامیه جنشواره حقوق بشر آمریکایی هستند.

در این مراسم از استاد قره‌باغی خواننده انقلابی و پرویز شیخ طادی کارگردان و فیلم‌ساز تقدیر به عمل می آید همچنین امیر کربلایی‌زاده با اجرای یک استندآپ کمدی انتقادی در این مراسم حضور خواهد یافت.

شبکه افق این مراسم را به صورت زنده و از ساعت 18:00 روی آنتن می برد؛ بخش دوم پخش زنده اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی، از ساعت 19:30 تا 20:30 پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها