امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: قدرت اول منطقه بودن ایران یک الزام است نه انتخاب، چراکه همین توان دفاعی و قدرت منطقه ای ماست که باعث شده هیچ کشوری جرات حمله به این مرز و بوم پاک را نداشته باشد.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۵۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و  بلوچستان، با گلایه از صحبت های اخیر مسئولین درباره اینکه نباید قدرت اول منطقه باشم، اظهار داشت: اگر افردی که با قدرت برتر بودن ایران مخالف هستند سری به کتابهای تاریخی بزنند خواهند فهمید که این کشور همواره مورد تاخت و تاز بیگانگانی بوده است که از نظر نظامی برتر بوده و ضعف قدرت دفاعی ایران را بهترین عامل برای حمله به ما دانسته اند.

وی افزود: در شرایطی که ایران جزیره ثبات در خاورمیانه بوده و در دریای پراز آشوب خاورمیانه با تکیه بر توان دفاعی، امنیت خود و کشورهای دوست را تامین میکند صحبت از کنار گذاشتن قدرت نظامی به معنای غوطه ور شدن در دریای آتش خاورمیانه است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با طرح این سوال که به راستی چه چیز قدرت اول منطقه بودن بد است، بیان کرد: آنانی که صحبت از برجام منطقه ای می کنند بی شک به بیماری فراموشی گرفتار شده‌اند انگار فراموش کرده‌اند همین تروریست ها چه بر سر مردم ایران آوردند و اگر قدرت دفاعی سپاه و سربازان گم نام امام زمان(عج) نبود با آن همه مهمات وسلاح های کشف شده در قصرقند، چابهار، کردستان و دیگر نقاط کشور که از سوی آمریکا و عربستان به آنان اهدا شده بود چه حوادث تلخی در کشور رقم می خورد.

 

حمله به سپاه و گلایه از قدرت دفاعی کشور قطعه هایی از پازل نقشه شوم دشمنان

وی ادامه داد: قدرت اول منطقه و جهان بودم یک انتخاب نیست که به راحتی آن را کنار بگذاریم بلکه یک الزام است و باید به آن دست یافت تا از گزنده دشمنان دور بوده و خیال خام حمله به کشور را از سر مستکبرین جهانی دور کرد.

رسولی زاده با اشاره به خط و نشان کشیدن عربستان برای ایران و تهدیدات نظامی اسرائیل و آمریکا در سال های اخیر، خاطرنشان کرد: اگر همین توان دفاعی و موشک های قاره پیما و نقطه زن سپاه پاسداران و ارتش توانمند ایران نبود اسرائیل، آمریکا و این کشورهای شیخ نشین عربی تاکنون بارها به خود اجازه تعرض به خاک کشور را داده بودند و اگر کمک نظامی این قدرت اول منطقه به کشورهای دوست نبود باید حالا با تروریست های داعش در خیابان های شهرهای ایران مبارزه میکردیم.

این مدرس حوزه علمیه اهل سنت در پایان با گلایه از هجمه اخیر برخی مسئولین نسبت به سپاه پاسداران، تصریح کرد: حمله به سپاه و صحبت از اشتباه بودن قدرت منطقه ای بودن قطعه هایی از پازل شوم نقشه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، پس لازم است تا مسئولین عزیز کشور با تفکر بیشتری سخن گفته و اجازه ندهند دشمنان از آنان و سخنانشان استفاده ابزاری کنند.

ارسال نظرات