معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: پیگیری‌ها از طریق دولت پاکستان در حال انجام است البته دوستان ما با روش‌های دیگر نیز این قضیه را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۷۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در خصوص آخرین وضعیت مرزبان مفقود میرجاوه، گفت: آخرین پیگیری‌هایی که صورت گرفته تا این لحظه طرف پاکستانی نتیجه نداده است.

در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر وضعیت سلامت مرزبان مفقود، اعلام کرد: ما دلایلی نداریم بر اینکه ایشان زنده نباشند؛ طبق آخرین اطلاعاتی که داریم ایشان مجروح بوده و در دست گروهک تروریستی است.

وی گفت: دولت پاکستانی طبق رایزنی صورت گرفته قرار بوده پیگیری‌های لازم را انجام داده و نهایت همکاری را کنند تا بتوان از سرنوشت این سرباز اطلاعی به دست آورد اما تا این لحظه نتوانستند نتیجه قطعی را اعلام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد گمانه‌زنی در خصوص دست به دست شدن این سرباز بین گروهک‌های تروریستی اعلام کرد این مورد مبتنی بر اطلاعات نیست.

سردار ذوالفقاری گفت: پیگیری ما از طریق دولت پاکستان در حال انجام است اما با روش‌های دیگر نیز دوستان دنبال این قضیه هستند.

لازم به ذکر است که در حمله گروهک تروریستی جیش‌العدل به گروه  12 نفره مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه در 6 اردیبهشت ما 9 مرزبان شهید، 2 نفر مجروح و سعید براتی نیز مفقود شده است تا امروز 69 روز از مفقودیت این مرزبان غیور میرجاوه می‌گذرد.

ارسال نظرات