محمدباقر حاج‌کاظمی بعنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان زنجان معافی شد

مراسم معارفه سرپرست اداره کل دامپزشکی زنجان برگزار و «محمدباقر حاج‌کاظمی» به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان زنجان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۸۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم تقدیر از مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید اداره کل دامپزشکی استان زنجان، با حضور مسئولان کشوری و استانی در زنجان برگزار شد.

در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، مسئول امور استانهای سازمان دامپزشکی کشور و شماری از مدیران استانی و فعالان جامعه دامپزشکی استان حضور داشتند که محمدباقر حاج‌کاظمی به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان زنجان معرفی و از خدمات محمدرشید کرمی تقدیر به عمل آمد.

در جریان برگزاری این مراسم، مدیرکل پیشین و همچنین سرپرست جدید دامپزشکی استان زنجان سخنرانی کردند و دکتر خداویردی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور هم به بیان شماری از اقدامات و برنامه های اجرا شده از سوی این سازمان در راستای مقابله با بیماری های چند سال اخیر پرداخت.

محمدباقر حاج‌کاظمی از پرسنل شاغل در اداره کل دامپزشکی استان زنجان است که پیش از این به عنوان معاون سلامت در این اداره کل سابقه فعالیت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار