خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان؛

انقلاب اسلامی وحدت را بین مذاهب کشورمان بوجود آورد

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: این انقلاب وحدت را بین مذاهب کشورمان بوجود آورد که عامل پیشرفت آن از ابتدای انقلاب تاکنون، مدیریت و رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای بوده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۵۴۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در مراسم تکریم و معارفه مسول نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان اظهار کرد: در این مکان مقدس سپاه پاسداران افرادی متدین و با نیت خالص و خدایی و اسلامی وارد می شوند و شایستگی بالایی دارند و خدمت می کنند .

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری انقلاب و هفته قوه قضاییه و خدمت ارزنده شهید بهشتی و واقعه شهادت 72 تن از یارانش افزود: افرادی چون شهید بهشتی آمدند و رفتند و ماندگار شدند ولی جنایتکارانی مثل بنی صدر بدنام گشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ادامه خاطر نشان کرد:  افراد باید صادقانه برای مملکت خود خدمت کنند و زمانی که از آن پست خارج شدند نام نیک از خود و خدمات خود باقی بگذارند. حجت الاسلام رعایتی در ادامه با اشاره به آیه وحدت گفت: این انقلاب وحدت را بین مذاهب کشورمان بوجود آورد که عامل پیشرفت آن از ابتدای انقلاب تاکنون، مدیریت و رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای بوده است.

وی بیان داشت: اگر امروز کشور عزیزمان عزت دارد در سایه وحدت مذاهب و نصایح گرانقدر مقام معظم رهبری می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در پایان از  زحمات حجت الاسلام نصیری مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه ناحیه گمیشان تقدیر تشکر نموده و حجت الاسلام سلمان پور را بعنوان مسئول جدید  نمایندگی ولی فقیه  در سپاه گمیشان معرفی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار