مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی

استان مرکزی 7 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: استان مرکزی، استان 7 هزار شهید است که می تواند نقش بزرگی را در ادبیات دروان دفاع مقدس ایفا کند.
کد خبر: ۸۸۸۲۵۵۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مرتضی مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در مراسم رونمایی از 40 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تبیین فرهنگ دوران دفاع مقدس و انتقال به نسل آینده گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان متولی اصلی گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه دارد با استفاده از هر ابزاری در راستای ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان گام بردارد.

وی افزود: آثار هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماد ولایتمداری، جهاد در راه خدا و ایثارگری‌های ملت سلحشور ایران اسلامی باید حراست شود لذا مقام معظم رهبری در بحث نذورات فرهنگی نیز تاکید دارند اینکه در بخش انتشار آثار نیز خیرین ورود کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به روز قلم نیز گفت: امروز بهترین فرصت است که تجلیل کنیم از افرادی که با قلم خود در راستای زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس گام برداشته اند.

مشایخی با اشاره به اینکه استان مرکزی 7 هزار شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: استان مرکزی، استان 7 هزار شهید است که می تواند نقش بزرگی را در ادبیات دروان دفاع مقدس ایفا کند.

وی افزود: امروز 40 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود که از این تعداد کتب 20 عنوان در حوزه کودک و نوجوان و 20 عنوان دیگر در بخش مربوط به حوزه بزرگسال است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار