مراسم افتتاحیه طرح هجرت با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج دانش آموزی بافق،در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر برگزار گردید .
کد خبر: ۸۸۸۲۵۷۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، مراسم افتتاحیه طرح هجرت با حضورمسئولین ناحیه مقاومت بسیج دانش آموزی بافق،آموزش و پرورش شهرستان ومسئول و مدیران سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر استان یزد و دانش آموزان بسیجی شرکت کننده درطرح هجرت در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر برگزار گردید.


در این مراسم "رنجبر" مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم،هدف از برگزاری این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برشمرد و گفت: این فعالیت ها زمینه ساز در دست گرفتن فعالیت های بزرگ دیگر است.

در ادامه جناب سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن خیرمقدم گفت: طرح هجرت،طرحی است که در ان دانش آموز از راحتی و خوشی که در خانه داشته است هجرت می کند به کارکردن،فعالیت کردن و این طرح نوعی هجرت است .

در پایان جناب "سرهنگ اسلامی" مسئول سازمان بسیج دانش آموزی یزد ضمن تقدیر و تشکر از شرکت دانتش آموزان در این طرح،گفت با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند،شما دانش آموزان آینده کشور هستید،آینده کشور در دست شماست.


ارسال نظرات