فرماندار اشکذر؛

عملکرد مناسب و مطلوب شوراها بهترین پاسخ به حسن اعتماد مردم خواهد بود

فرماندار اشکذر اظهار داشت: بهترین پاسخی که اعضای شوراها می‌توانند به این حسن اعتماد مردم داشته باشند عملکرد مناسب و مطلوب آنان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۸۲۵۷۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج اشکذر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اشکذر؛ "محمدعلی شاه‌حسینی" فرماندار اشکذر در نشست آموزشی توجیهی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرهای اشکذر و خضرآباد که با حضور نمایندگان دفتر امور شهری استانداری برگزار شد اظهار داشت: باعرضه قانون مترقی شوراها در بستر و عمق جامعه می‌توان ضمن افزایش رضایتمندی مردم شرایط را برای توسعه و پیشرفت بیشتر اجتماع محیا نمود.

وی به مسئولیت خطیر شوراهای اسلامی به‌ویژه در مناطق شهری اشاره کرد و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات مصدق و نشان‌دهنده آگاهی و شناخت بالای مردم نسبت به جایگاه و نیز میزان اثرگذاری شوراها در عمران شهری و روستایی است.

فرماندار اشکذر ادامه داد: می‌طلبد اعضای شوراها با اقدامات مؤثر و ماندگار عملکردی مطلوب از خود به یادگار بگذارند و این بهترین پاسخی که اعضای شوراها می‌توانند به حسن اعتماد مردم داشته باشند.

شاه‌حسینی بابیان اینکه شوراها به‌عنوان پلی میان مردم و دولت می‌توانند نقش مؤثری در بازخورد عملکرد دولت ایفا نمایند از اعضای شورا خواست تا با دقت نظر و توجهی خاص در جهت کسب رضایت مردم نقش‌آفرینی کنند.

وی با ابراز خرسندی از نهادینه شدن نظام شورایی در بین مردم ابراز امیدواری کرد با شروع فعالیت رسمی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد شکل‌گیری اقدامات مؤثری در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی باشیم.

گفتنی است در ادامه این نشست کارشناسان امور شهری استانداری مطالب موردنیاز برای فعالیت مؤثر اعضای شوراهای اسلامی را تدریس نمودند/.

ارسال نظرات