خبرهای داغ:
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گراش از برگزاری جشنواره‌های رضوی ویژه شهرهای جنوبی استان فارس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۰۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

عبدالمهدی آئینه‌افروز  از برگزاری جشنواره‌های رضوی ویژه شهرهای لار، خنج، اوز و گراش خبر داد و اظهار داشت: جشنواره داستان‌نویسی رضوی، کتابخوانی رضوی و خوشنویسی رضوی برای نخستین بار ویژه شهرهای جنوبی با حضور مهمانانی از آستان قدس رضوی و آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)در گراش برگزار می‌شود 

وی با اشاره به جزئیات این جشنواره‌ها گفت: موضوعات جشنواره داستان‌نویسی باید براساس 5 حدیث از امام علی و امام رضا(ع) باشد و شرکت‌کنندگان بدون محدودیت سنی می‌توانند آثار خود را تا 31 تیرماه به اداره ارشاد گراش ارسال کنند. 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گراش درباره احادیثی که موضوع داستان است، افزود: 3 حدیث از امام علی (ع) و 2 حدیث از امام رضا (ع) برای داستان‌نویسی انتخاب شده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به فراخوان این جشنواره از متن احادیث مطلع شوند. 

آئینه‌افروز درباره نخستین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: این جشنواره در 3 بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود که برای کودکان کتاب 10 قصه از امام رضا(ع)، برای نوجوانان کتاب ماه غریب من و برای بخش بزرگسال مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، امام رضا در زندگی، بانوی ملکوت و نگاهی به حیات معنوی حضرت شاهچراغ (ع) انتخاب شده است. 

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره خوشنویسی رضوی ویژه شهرهای جنوبی استان فارس نیز با موضوع امام رضا(ع) بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود و هر سه جشنواره همزمان با همایش هشتمین آفتاب برگزار می‌شود. 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گراش بیان کرد: همزمان با این سه جشنواره، مسابقه نقاشی رنگ حرم نیز ویژه کودکان و نوجوانان گراشی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها