به منظور شناسایی و فراهم سازی شرایط برگزاری اردو جهادی صورت گرفت؛
جمعی از دانشجویان قرارگاه جهادی شهید محمد خانی یزد در سفری دو روزه به استان کرمانشاه ضمن بازدید از برخی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان؛ به منظور فراهم کردن شرایط برگزاری اردو جهادی در این مناطق با برخی از مسئولین ذی ربط به بحث و گفتگو پرامون شرایط و نیاز های منطقه پرداختند.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۱۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، جمعی از دانشجویان قرارگاه جهادی شهید محمد خانی یزد در سفری دو روزه به استان کرمانشاه ضمن بازدید از برخی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان؛ به منظور فراهم کردن شرایط برگزاری اردو جهادی در این مناطق با برخی از مسئولین ذی ربط به بحث و گفتگو پرامون شرایط و نیاز های منطقه پرداختند.

گفتنی است سال گذشته نیز جمع کثیری از دانشجویان جهادگر دانشگاه های استان یزد در قالب اردوهای جهادی تابستانی با حضور در این مناطق به ارائه خدمات متنوع عمرانی، بهداشتی و فرهنگی پرداختند که مورد استقبال اهالی و مردم شریف این مناطق قرار گرفت.

لازم به ذکر است دانشجویان و جوانان علاقه مند به شرکت در اردوهای جهادی تابستان و همکاری با قرارگاه جهادی شهید محمد حسین محمد خانی می توانند جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این قرارگاه به نشانی q-hajammar.ir
و یا کانال تلگرامی این مجموعه با آدرس https://telegram.me/Q_Hajammar مراجعه کنند.

جهادی-شناسای-کرمانشاه.jpg

ارسال نظرات