خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: یکی از مهم‌ترین مفاهیم و رویکردهای «آتش به اختیار» که مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند شناخت آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و انتقال مطالب مفید و آموزنده به فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۲۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
اسماعیل محبی‌پور ظهر امروز در نشست شورای مدیران و فرماندهان سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به اینکه باید لشکر فضای مجازی درزمینهٔ انتقال مطالب مفید، آموزنده و اثربخش فعال باشند، افزود: معنا و مفهوم جمله آتش به اختیار که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند این  است که منتظر نباشیم کسی بیاید برای ما کار کند و در این حوزه  باید کار محتوایی مفید و اثربخش مورد توجه قرار گیرد.

وی در مورد اشرافیت و آمادگی سپاه در مقوله تأمین امنیت، خاطرنشان کرد: در طی یک ماه اخیر پس از حادثه تروریستی تهران، برقراری امنیت در مراکز عمومی شهر شیراز چندین برابر افزایش‌یافته است.

این مسؤول ادامه داد: نگهبانی و حفاظت از کیان انقلاب اسلامی که همان حفظ و حراست از جامعه اسلامی در مقوله تأمین  امنیت پایدار است، ازجمله وظایف مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: سپاه و بسیجیان برای حراست از کیان جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و طی یک ماه اخیر رده‌های سپاه در شهر شیراز برای تأمین امنیت مراکز عمومی دوشادوش سایر دستگاه‌ها برای تأمین امنیت مردم ادای دِین و انجام‌ وظیفه کرده‌اند.

محبی‌پور بیان داشت: مهم‌ترین فعالیت‌های نواحی بسیج حفظ توان رزمی در قالب گردان‌های مختلف است و در این راستا در طی سال‌های گذشته سازمان‌دهی این نیروها در راستای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی در دستور کار این نهاد مردمی قرار داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها