استاندار کهگیلویه و بویر احمد برتسریع در روند اجرایی بیمارستان 274تخت خوابی یاسوج، محور ارتباطی پاتاوه ـ. دهدشت و فرودگاه یاسوج تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۵۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
استاندار در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های بیمارستان 274تخت خوابی یاسوج،تاکید استاندر بر تسریع در روند اجرای سه طرح مهم عمرانی محور ارتباطی پاتاوه ـ. دهدشت و طرح توسعه‌ی باند فرودگاه یاسوج ابراز امید واری کرد: این طرح‌ها در هفته‌ی دولت یا پایان سال مالی به بهربرداری می‌رسند.
موسی خادمی طرح ملی و بسیار مهم محور ارتباطی پاتاوه ـ. دهدشت که ۷۳ درصد پیشرفت کاری دارد افزود: از مجموع ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار تزریق شده به این طرح دفتر رهبر معظم انقلاب برای تسریع در روند اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد ریال را اختصاص داد.
وی همچنین به ضرورت توسعه‌ی طول و عرض باند فرودگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: عملیات توسعه‌ی این باند با هدف نشست و برخاست هواپیماهای کوچک و متوسط و تعریف پروازهای شبانه مطابق با استاندار‌های تاکید شده در حال اجراست.
وی افزود: طول باند این فرودگاه از ۲ هزار و ۶۰۰ متر به ۳ هزار و ۲۰۰ متر و عرض آن از ۴۵ متر به ۶۰ متر افزایش داده می‌شود.
استاندار همچنین به ضرورت بهره برداری از بیمارستان 274تخت خوابی یاسوج اشاره کرد و گفت: پیش بینی می‌شود این طرح که هم اکنون بیشتر از ۹۰ درصد پیشرفت کاری دارد در دهه‌ی فجر بهره برداری شود.
خزائینی معاون اداره‌ی کل اجرای طرح های ملی منطقه‌ی سه و چهار در این نشست گفت: ۷۴ تخت به ظرفیت این بیمارستان افزوده می‌شود. در این نشست چگونگی تخصیص آب از سد کوثر به کهگیلویه‌ بزرگ بررسی شد.
ارسال نظرات