فرمانده ناحیه ثارالله یزد در افتتاحیه جوانه های صالحین مطرح کرد:
مهدی دهقان در افتتاحیه جوانه های صالحین تصریح کرد :در فصل تابستان که مدارس و دانشگاه ها تعطیل هستند بهترین فرصت برای جذب حداکثری جوانان می باشد تا با اجرای جوانه های صالحین اوقات فراغت آنان بخوبی و موثر گذرانده شود.
کد خبر: ۸۸۸۲۶۷۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله یزد در افتتاحیه جوانه های صالحین بیان داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع جوانان و نوجوان که در زمان حساس کنونی مورد هجمه دشمنان از طریق شبکه های ماهواره ای و اجتماعی هستند باید برنامه و تصمیمی اتخاذ شود تا بتوان از نفوذ حملات جنگ نرم دشمن بر جوانان جلوگیری کنیم که یکی از این برنامه ها اجرای هدفمند جوانه های صالحین در پایگاه ها می باشد.

وی ادامه داد :در فصل تابستان که مدارس و دانشگاه ها تعطیل هستند بهترین فرصت برای جذب حداکثری جوانان می باشد تا با اجرای جوانه های صالحین اوقات فراغت آنان بخوبی و موثر گذرانده شود.

دهقان خاطر نشان کرد: پایگاه های مقاومت باید برنامه های خود را در مساجد اجرا کنند چرا که پیوند پایگاه و مسجد میتواند باعث رونق گرفتن مسجد و طولانی تر شدن صفوف نماز شود و هم باعث می شود برنامه های پایگاه دقیق تر و با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی در پایان عنوان کرد:قرآن کریم کامل ترین کتاب در تمام زمینه ها و دین اسلام کامل ترین دین می باشد و در جایی که ما کامل ترین کتاب را داریم نباید از کتاب هایی چون کتب روانشناسی غرب استفاده کرد.

ارسال نظرات