رئیس کانون کارآفرینان کشور:

لرستان به عنوان پایلوت کارآفرینی کشور انتخاب شده است

رئیس کانون کارآفرینان کشور گفت: استان لرستان درزمینهٔ کارآفرینی به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده است .
کد خبر: ۸۸۸۲۶۸۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مجید ایزدی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی کارآفرینی و توسعه با محوریت اشتغال بابیان اینکه برنامه ما در لرستان بنا بر استراتژی کاملاً عملیاتی و اجرایی است اظهار داشت: بنا است با کمک مدیران استان و همکاری بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری و شناسایی جامعه هدف کارآفرینی کارکنیم.
وی با تأکید بر اینکه لرستان ازنظر پایه و ظرفیت وضعیت مناسب و شرایط مطلوبی دارد، افزود: متأسفانه لرستان درزمینهٔ آمار بیکاری رتبه اول را دارد و در تمام دوران تاریخی، لرستان استانی اثرگذار بوده و بیشتر تمدن‌های بشری در لرستان بوده است.

رئیس کانون کارآفرینان کشور با اشاره به اینکه استان لرستان درزمینهٔ کارآفرینی به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده است، بیان کرد: تهیه برنامه زمان‌بندی و دعوت از سرمایه گداران، صاحبان سرمایه و استارت اپ ها در دستور کار قرارگرفته است.
وی بابیان اینکه لرستان در سه بخش گردشگری، بخش صنعت و در بخش آب و کشاورزی نیز لرستان توانایی فراوانی دارد، گفت: برنامه‌های خوبی برای کارآفرینان داریم و امیدوارم با کمک صندوق کارآفرینی امید، اتاق بازرگانی و بخش خصوصی زمینه‌هایی را برای فعالیت کارآفرینان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار