خبرهای داغ:
کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در آستانه دهه کرامت در کتابخانه حرم مطهر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۰۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاحیه کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» با حضور جمعی از هنرمندان برجسته رشته گرافیک ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات کتابخانه حرم مطهر حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این مراسم گفت: هنر برترین و بزرگ‌ترین ابزار برای فعالیت فرهنگی دینی است که امیدواریم بتوانیم با مشارکت اقشار مختلف هنرمند از این ابزار استفاده مطلوبی داشته باشیم.

مهدی کلانترزاده ضمن تقدیر از مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری این کارگاه اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی برای برگزاری این کارگاه انجام شده است که امیدواریم با اجرای آنها بتوانیم در عرصه تولید محتوا اقدامات مطلوبی انجام دهیم.

کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» در قم آغاز به کار کرد

وی با تأکید بر اینکه روایات مختلفی در مورد اجر زیارت حضرت معصومه(س) مطرح شده است، اضافه کرد: در هیچ کدام از زیارتنامه‌های ائمه اطهار(ع) و امامزادگان، زیارتی که زائر حضرت را مخاطب قرار دهد مشاهده نمی‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: افرادی که در کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» شرکت کرده‌اند به دنبال تهیه محتوا برای دهه کرامت و تکریم بانوی کریمه اهل بیت(ع) هستند به همین علت می‌توانیم آنها را خادم حرم مطهر بدانیم.

وی با اشاره به سخنان فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: هنر برترین و بزرگ‌ترین ابزار برای فعالیت فرهنگی دینی است که امیدواریم بتوانیم با مشارکت اقشار مختلف هنرمند از این ابزار استفاده مطلوبی داشته باشیم.

کلانترزاده با تأکید بر اهمیت برگزاری این دوره یادآور شد: امیدواریم امسال با استفاده از مشارکت هنرمندان رشته گرافیک بتوانیم طرح‌ها و برنامه‌های دهه کرامت را به شیوه متفاوت‌تری دنبال کنیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: افرادی که در شهر قم زائر بانوی کریمه اهل بیت(ع) هستند مورد عنایت ویژه ایشان قرار می‌گیرند.

تأمین محتواهای دینی دهه کرامت توسط هنرمندان برجسته کشور

مدیرکارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» نیز در مراسم افتتاحیه این کارگاه از حضور هنرمندان برجسته رشته گرافیک در این کارگاه یاد کرد و گفت: این هنرمندان برجسته کشور برای تأمین محتواهای دینی به مناسبت دهه کرامت مشارکت می‌کنند.

کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» در قم آغاز به کار کرد

حسین وجودی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵ کارگاه مختلف ویژه هنرمندان رشته گرافیک برگزار شده است، اظهار کرد: این دوره از کارگاه‌های تامین محتوا را در شهر قم در جوار حرم بانوی کریمه اهل بیت(ع) برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم از معنویت این حرم استفاده کنیم.

وی از حضور هنرمندان برجسته رشته گرافیک در این کارگاه یاد کرد و اضافه کرد: این هنرمندان برجسته کشور برای تامین محتواهای دینی به مناسبت دهه کرامت مشارکت می‌کنند، امیدواریم با وجود محدودیت‌هایی که در این کتابخانه وجود دارد بتوانیم کارگاه مطلوبی را برگزار کنیم.

مدیر کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» از مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری این کارگاه تقدیر کرد و گفت: آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز با انجام برنامه‌ریزی‌های مختلف میزبانی این کارگاه را بر عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» صبح هر روز تا عصر برگزار می‌شود، تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این کارگاه باید در کلاس‌های آموزشی نیز حضور مستمری داشته باشند تا بتوانند از به شیوه مطلوبی از اساتید برجسته کشوری استفاده کنند.
ارسال نظرات