مراقبت از ایمان در لغزش گاه انسان را عاقبت به خیر می کند

حجه الاسلام والمسلمین غلامی: امیر مومنان در کتاب جاویدان خود به ما توصیه نمود تا در لغزش گاه ها نلغزیم و در قعر جهنم سقوط نکنیم و دچار عاقبت بد نشویم.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۰۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همایش سیاسی بصیرتی در ناحیه مقاومت بسیج چالوس برگزار شد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه  سپاه کربلا در جمع پایوران و بسیجیان ناحیه چالوس که موضوع سخنرانی خود را عاقبت به خیری و سوء عاقبت عنوان نمود گفت: در طول تاریخ وقتی به صفحات تاریخ اسلام نگاه می کنیم می بینیم که بزرگانی بسیار خوش درخشیدند اما در بعضی جایگاه های حساس به انحراف و سوء عاقبت دچار شدند.
 حجه الاسلام غلامی با اشاره به این موضوع افزود: امثال سامری ها در قوم موسی پیامبر و بلعم باعورا و زبیر ها اسامه ابن زید که آخرین فرمانده سپاه پیامبر بود اما در زمان امیر مومنان با توجه به ابراز دوستی و علاقه شدید به امیر مومنان ولی دست از یاری او برداشت و امام را در میان فتنه ها تنها گذاشت این قبیل نمونه ها در تاریخ بسیارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما از این شخصیت ها که نام بردیم توانا تر نیستیم پس باید تقوای الهی را پیشه ی خود قرار دهیم همان طور که امیر مومنان در کتاب جاویدان خود به ما توصیه نمود تا در لغزش گاه ها نلغزیم و در قعر جهنم سقوط نکنیم و دچار عاقبت بد نشویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها