مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال جاری در حوزه کارآفرینی بیش از 70 درصد رشد داشته‌ایم که با توجه به نبود امکانات فعالیت‌های خوبی توسط نخبگان و کارآفرین‌های ملی ما در این زمینه انجام‌شده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۶۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، پریسا ریاحی، شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی کارآفرینی و توسعه با محوریت اشتغال اظهار داشت: وضعیت کارآفرین در کشور ما چندان خوب جلو نمی‌رود و این موضوع حداقل در آمارها قابل‌مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه بین سال‌های 91 تا 94 دوران خیلی سختی در حوزه کارآفرینی بود، افزود: باوجود رکود در این مدت 7 هزار و 700 بنگاه پر رشد داشته‌ایم که در این سه سال به‌طور میانگین بیش از 20 درصد رشد اشتغال داشته‌اند.

مدیرکل توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: سال جاری در حوزه کارآفرینی بیش از 70 درصد رشد داشته‌ایم که با توجه به نبود امکانات فعالیت‌های خوبی توسط نخبگان و کارآفرین‌های ملی ما در این زمینه انجام‌شده است.

وی عنوان کرد: در شش سال گذشته که کانون کارآفرینان در کشور ایجادشده شاهد تعامل مطلوب کانون‌های استان‌ها با مرکز بوده‌ایم.

ریاحی تصریح کرد: 200 مرکز مشاوره کارآفرینی در کشور فعالیت می‌کنند و سه هزار مربی کارآفرینی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی بابیان اینکه شک ندارم کانون‌های کارآفرینی بیشتر از این می‌توانند مفید باشند، افزود: با نهادهای پشتیبان ارتباط‌ها باید بهتر شود چراکه آنچه به جوانان کمک می‌کند کسب‌وکار را راه‌اندازی کنند صرفاً دانش دانشگاهی نیست بلکه تجربه کارآفرین‌ها است و هنر دولت در اختیار قرار دادن تجربه است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات