معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی از مدیران موفق باید صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۶۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ نصر اله بازوند، شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی کارآفرینی و توسعه با محوریت اشتغال اظهار داشت: انتخاب شعار سال در همه‌ی سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری حول محور تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری نشان از اهمیت این حوزه دارد.

وی افزود: هر کشوری علاوه بر نیاز به امنیت بیشترین هزینه را باید به سمت‌وسوی اقتصاد و اشتعال ببرد تا مشکلی نداشته باشد چراکه اگر در کشوری درزمینه‌ی اشتغال، کارآفرینی و رفاه مشکلی وجود نداشته باشد، آن کشور نیازمند ابزار دفاعی نیست و با مشکلی مواجه نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه معتقدم تاکنون در حوزه کارآفرینی نتوانستیم خوب کارکنیم، بیان کرد: موضوع کارآفرینی فعلاً در ایران هنوز یک طفل است و سن فعالیت رسمی درزمینهٔ کارآفرینی در ایران حدود 12 سال است.

وی بابیان اینکه تا تفکر کارآفرینی در کشور شکل نگیرد، توسعه ممکن نیست، خاطرنشان کرد: خلاقیت، نوآوری و اثربخشی همواره در کارآفرینی باید مدنظر باشد.

وی با تأکید بر اینکه کارآفرینی فرآیندی برای ایجاد روش نو، راهکار، بازار و کسب کارنو است، عنوان کرد: اشتغال بدون تفکر، فرهنگ و خلاقیت ایجاد نمی‌شود، ما نیز تفکر، خلاقیت و محیط فعالیت مناسبی داریم اما به‌خوبی از آن استفاده نمی‌کنیم..

بازوند با اشاره به اینکه بین 6 تا 8 درصد منابع دنیا در کشور ما است اما به‌درستی نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم، تصریح کرد: باید یک بانک اطلاعاتی از مدیران کارآفرین داشته باشیم، چون یک مدیر موفق می‌تواند باعث ایجاد تحول در یک محیط شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات