خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت شهید رجایی:

مراسم بزرگداشت شهید محمود سرآبادانی در قم برگزار شد

به همت حوزه بسیج شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) مراسم بزرگداشت شهید آبروی محل محمود سرآبادانی با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار در پایگاه چهارده معصوم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۷۶
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

مراسم بزرگداشت شهید آبروی محل محمود سرآبادانی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم حاج علی مالکی نژاد مداح اهل بیت(ع)و خاطره گو به خاطره گویی از شهدا و هدف آنان برای انتخاب این راه پرداخت و ابراز داشت: شهدای ما از حضرت امام حسین(ع) الگو گرفتند و تمام هستی خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی فدا نمودند.

وی بیان داشت: اگر این گذشت و فداکاری و شجاعت شهدا و جانبازان ما نبود امروز ما این آرامش و امنیت را در کشورمان نداشتیم.

این یادگار دفاع مقدس در ادامه افزود: تحریف ارزشهای دفاع مقدس روز به روز در حال افزایش است وظیفه ما در این شرایط انتقال حقایق و واقعیات دفاع مقدس به نسل امروز است.

مالکی نژاد گفت: سردار شهید مهدی زین الدین جوانی 22 ساله بود که به خوبی از پس فرماندهی بر می آمد این موفقیت ایشان به خاطر ایمان و تقوای الهی و عمل خالصانه برای خداوند بود.

وی افزود: استفاده از نسل جوان انقلابی در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس حلال همه مشکلات بود و امروز هم حضور جوانان عزیز در بخش های مختلف از جمله مسائل موشکی و مسائل هسته ای سبب افزایش عزت و سربلندی کشورمان در دنیا گردیده است.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حسین جوشقانیان سخنران مراسم گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهدا ستاره هایی هستند که با آنها می توان راه را پیدا کرد.

وی اظهار داشت: ما میهمان شهدا هستیم و شهدا میزبان ما می باشند. پیکر شهید محمود سرآبادانی پس از 14 سال و از منطقه شرهانی به میهن بازگشت.

عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا در ادامه افزود: شهدا دارای ویژگی هایی برجسته بودند که آنان را از دیگر افراد متمایز می ساخت. ارتباط شهدا با امام زمان(عج) از مهمترین ویژگی آنها بود که شهدا را در مسیر شهادت قرار داد و همچنین توسل و ارتباط با اهل بیت(ع) دیگر ویژگی شهدا بوده است.

در پایان مراسم از خانواده شهید سر آبادنی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار