خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز:

فعالیت 50 مسجد در اجرای تربیت حافظان قرآن در تبریز

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک تبریز، گفت: امسال ۵۰ مسجد و بقاع متبرکه در سطح شهر تبریز نسبت به نهضت قرآن‌آموزی و در اجرای تربیت حافظان قرآن همکاری خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۹۳
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت‌الاسلام رضاجعفری در آیین افتتاحیه ستاد طرح حافظان قرآن کریم تبریز و قدردانی از عوامل اجرایی اجرای این طرح در سال گذشته، گفت: سال گذشته با عنایت خداوند متعال و تلاش همکاران در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن اقدامات خوبی صورت گرفت که استان و شهر تبریز در اجرای این طرح جزو برترین‌ها بوده است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته اوقاف و امور خیریه تبریز موفق شد بیش از شش هزار نفر را در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم تحت پوشش قرار دهد، اظهارداشت: امسال امیدواریم با فعال سازی تمام امامزادگان و ۵۰ مسجد در سطح شهر تبریز نسبت به نهضت قرآن آموزیفعال‌تر باشیم.
حجت‌الاسلام جعفری، افزود: در سال ۹۶ به مباحث قرآنی توجه ویژه‌ای خواهد شد و امیدواریم با همکاری تشکل‌های قرآنی، مساجد و امام‌زادکان در این زمینه بتوانیم موفق باشیم.
فریدحسن‌پور، مدیر جامعة‌القرآن آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم، گفت: طرح تربیت حافظان قرآنی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قران فعالیت خود را شروع کرد وامروز در حدود ۶۰ مرکز آموزشی در شهرستان تبریز در خدمت عزیزان هستیم.
وی، با بیان اینکه سازمان دهی شش هزار قرآن آموز یکی از مولفه‌های مثبت این موسسه در سال گذشته بوده است، افزود: همچنین فعال سازی مراکز قرآنی بقاع متبرکه و مساجد نیز از برکات اجرای این طرح می‌باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها