خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه آذربایجان شرقی گفت: در داخل استان مشکلی از لحاظ تامین و تخصیص اعتبار طرح های تبریز 2018 نداریم ولی دغدغه تامین 10 درصد ردیف های متمرکز هنوز موجود است و به تاکیدات بیشتری نیاز دارد.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۰۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، داود بهبودی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک ستاد ملی سیاستگذاری و ستاد برنامه ریزی و اجرایی تبریز 2018 اظهار که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور برگزار می شد، داشت: اولویت اصلی ما در استان آذربایجان شرقی پروژه های تبریز 2018 است و در همه بخش ها و دستگاه ها تلاش می شود همه پروژه هایی که هم راستای این مقوله هستند پوشش داده شوند.
وی افزود: ما به جد پیگیر تامین منابع اعتباری رویداد تبریز 2018 چه در سطح ملی و 10 درصد ردیف متمرکز سال جاری و 10 درصد سال آینده و چه ردیف مستقل سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرکز هستیم.
بهبودی خاطرنشان ساخت: بر اساس اعتباراتی که در داخل استان داشتیم پروژه ها را در سه گروه کوتاه مدت که در سال جاری اتمام می یابند، میان مدت که تا سال 97 امکان تکمیل آنها وجود دارد و بلندمدت که در سال جاری و یا سال آینده شروع شده و در سال‌های آتی اتمام می‌یابند دسته‌بندی کردیم.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اذعان داشت: لازم است یک برنامه عملیاتی در استان برای طی مسیر اقدامات و تعیین راهبردهای لازم در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی با اشاره به صرف اعتبار 270 میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای رویداد تبریز 2018 یادآور شد: تعدادی از شهرداری های شهرهای بزرگ استان مثل مراغه، مرند و میانه پروژه‌های خود را در همین راستا ساماندهی و اولویت بندی کرده اند.
رئیس کمیته آموزش ستاد استانی تبریز 2018 در ادامه با بیان اینکه جهت‌دهی آموزش کارکنان بخش دولتی و طراحی آموزش‌های بخش غیردولتی را نیز در دستور کار داریم، تصریح کرد: 21 عنوان آموزش در این راستا تعریف شده است که آموزش زبان، آداب معاشرت، آداب معامله، راهنمای گردشگری و بهبود خدمات ارائه شده از جمله آنهاست.
 بهبودی در خاتمه با بیان اینکه تاکنون 52 دوره آموزشی برگزار و 26 هزار نفر تحت آموزش قرار گرفته‌‌اند، اظهار داشت: 257 برنامه تلویزیونی و 287 برنامه رادیویی توسط صدا و سیمای مرکز استان نیز در این ارتباط تهیه شده است.
ارسال نظرات