فرمانده سپاه بروجن:

عفاف و حجاب مختص بانوان نیست

فرمانده سپاه بروجن در جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب این شهرستان گفت: دشمن در صدد القای این مسئله است که عفاف و حجاب مختص بانوان است.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۰۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی، در ابتدای این جلسه یاد و خاطره شهدای تیرماه سال 1315 در مسجد گوهر شاد که توسط رژیم منحوس پهلوی به خاک وخون کشیده شدند را گرامی داشت.

وی، در تشریح اهمیت بحث عفاف و حجاب در جامعه، آفتهای این موضوع را برشمرد و گفت: اولین آفت این بحث، تلاش دشمن و سیاست آن برای اختصاص دادن عفاف و حجاب به بانوان است؛ درصورتی که این کاملا اشتباه است و مردان نیز باید عفیف باشند و در دین ما نیز به این امر توصیه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن اضافه کرد: دومین آفت این است که بعضی از عوامی داخلی عامل دشمن شده اند و اینگونه تبلیغ می کنند که تهاجم فرهنگی روی همه تاثیر گذاشته و همه بدحجاب و بی حجاب شده اند و این باور غلط نیز صحیح نمی باشد.

وی، در ادامه بعضی از برنامه های اجرایی در این هفته در سطح شهرستان برشمرد و گفت: تشکیل هسته های عملیاتی در فضای مجازی، نشست های روشنگری ، تئاتر خیابانی ، برگزاری همایش ، تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم ، برگزاری نمایشگاه، راهپیمایی و... ، از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در شهرستان بروجن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار