در حال حاضر دستگاه‌های شهر بازی برای کودکان و بزرگسالان نصب شده که شامل 6 دستگاه بازی برای بزرگسالان و 15 دستگاه برای کودکان است.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۱۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بازگشایی مسیرهای اطراف پادگان ارتش زنجان گفت: بعد از بازگشایی ضلع غربی این مسیر، اقدامات عمرانی برای بازگشایی دو محور شرقی و شمالی آن هم در دست اجرا است که با محقق شدن آن، شهرک‌های موجود در این منطقه به همدیگر متصل و بخشی از گره ترافیکی هم باز خواهد شد.

حبیب ملائی یگانه با اشاره به اینکه طی هفته گذشته و در سازمان مدیریت پسماند قراردادی را برای جذب سرمایه گذار خارجی و احداث کارخانه بازیافت پسماند شهری منعقد شد، افزود: با احداث این کارخانه، تولید انرژی برق از پسماند شهری و با مشارکت شرکت خارجی که کنسرسیومی متشکل از کشورهای آلمان، انگلیس و هلند است، انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارخانه، تولید انرژی برق از پسماند شهری مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا احداث خواهد شد اظهار داشت: طبق قرارداد اجرای این کارخانه مدت در 36 ماه خواهد بود که 6 ماه مراحل انجام مطالعات و 30 ماه مرحله عملیاتی اجرایی این پروژه خواهد بود.

شهردار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بودجه مصوب شهرداری زنجان 285 میلیارد تومان بود که 210 میلیارد تومان آن عمرانی و بقیه جاری است، تصریح کرد: بودجه مصوب برای آسفالت‌ریزی معابر شهری زنجان را 125 میلیارد ریال می باشد.

یگانه افزود: بودجه برای آسفالت‌ریزی 70 هزار تن برنامه‌ریزی شده است که تا کنون 25 هزار تن از آن انجام و برای انجام بقیه هم برنامه‌ریزی شده است.

شهردار زنجان در ادامه با اشاره به حوزه حمل و نقل اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل هم، شهرداری زنجان اقدام به خرید چهار دستگاه اتوبوس و همچنین لاستیک با هدف افزایش رفاه عمومی و حمایت از فعالان بخش خصوصی این حوزه کرده است.

وی در ادامه با اشاره آبیاری فضای سبز شهری زنجان گفت: با اقدامات انجام شده 93 درصد از آبیاری فضای سبز شهری زنجان ساماندهی شده و فقط هفت درصد باقیمانده با تانکر آبیاری می‌شوند و از آب شرب برای آبیاری فضاها استفاده نمی‌شود.

شهردار زنجان افزود: ساماندهی ماشین‌آلات سنگین متوقف شده در بلوار 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های شهرداری است و برای این ماشین‌آلات در سه نقطه از شهر زنجان محل پیش‌بینی شده است تا بتوان به بهبود منظر شهری کمک کرد.

حبیب ملائی یگانه با اشاره به تجهیزات شهربازی زنجان اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه‌های شهر بازی برای کودکان و بزرگسالان نصب شده که شامل 6 دستگاه بازی برای بزرگسالان و 15 دستگاه برای کودکان است که از این مجموع دو دستگاه ویژه بزرگسالان و چهار دستگاه ویژه کودکان دارای استاندارد هستند و بقیه هم در حال طی روند اداری و ثبت استاندارد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه لازمه اجرای پروژه سبزه‌میدان همراهی همه اعضای شورای شهر، مسئولان استانی، مردم و به خصوص ساکنان منطقه است، افزود: شهرداری مصمم به اجرای پروژه بزرگ سبزه میدان است و این پروژه قابلیت عملیاتی شدن با فاز بندی های انجام شده را دارد.

ارسال نظرات