درمانگاه تک تخصصی زنان شهیده منصوره رزاقی در منطقه 10 تهران به مراجعه کنندگان به خصوص افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می دهد.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۱۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ درمانگاه تک تخصصی زنان شهیده منصوره رزاقی در 14 و 15 تیرماه در ناحیه مقداد  منطقه 10 تهران به مراجعه کنندگان به خصوص افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می دهد.

مسعود جهانگیری، جانشین بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با اشاره به راه اندازی این درمانگاه گفت: در این درمانگاه زنان که با مشارکت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و دانشگاه علوم پزشکی ایران برپا شده ، 40 متخصص پزشکی شامل متخصص زنان، ماما، پرستار، پیرا پرستار، رادیولوژیست و سونوگرافی بیماران را ویزیت می کنند.

جهانگیری، با بیان اینکه درمانگاه زنان به نام شهیده منصوره رزاقی از شهدای حج سال 66 نامگذاری شده است، درباره میزان ارائه خدمات تخصصی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که روزانه بیش از 500 نفر از بیمارانی که در منطقه 10 توسط ارگان‌ها و نهادهای مختلف مشخص می‌شوند توسط برگه ارجاع به درمانگاه مراجعه کنند و خدمات تخصصی به شکل رایگان در دو روز به این افراد ارائه شود.
وی ادامه داد: اگر نیاز به افرادی برای خدمات فوق تخصصی، عمل جراحی و خدمات پاراکیلینیکی باشد بخش مددکاری آن ها را برای ادامه درمان به مراکز درمانی ارجاع خواهند داد تا خدمات کلینیکی لازم را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در این درمانگاه آزمایشگاه و پاپ اسمیر جهت غربالگری بیماران سرطانی و افرادی که مراجعه می‌کنند، انجام می‌شود و این خدمات از ساعت 8:30 تا 15 ارائه خواهد شد.

جهانگیری، درباره تعداد نیروهای متخصص در اجرای این طرح گفت: 6 متخصص زنان، 6 ماما و 2 متخصص رادیولوژیست را برای ارائه خدمات درمانی فراخوان داده‌ایم و در کل تقریبا با عوامل پشتیبانی و درمانی 60 نفر در درمانگاه حضور دارند.
جانشین بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در پایان ضمن بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ های هم سو در منطقه 10 به منظور اطلاع رسانی انجام شده است، خاطرنشان کرد:در آستانه شروع کار درمانگاه، توسط کمیته امداد، بهزیستی، شهرداری منطقه 10، خانه‌های سلامت، شبکه بهداشت، آموزش و پروش، سپاه و نواحی حوزه‌های مقاومت بسیج اطلاع رسانی انجام شده است.
ارسال نظرات