بیکاری به عنوان یکی از عوامل اصلی گرایش جوانان به اعتیاد و همین طور بازگشت به اعتیاد می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۷۰
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان زنجان در جلسه ایی با حضور مسئولین و روسای مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان در مراکز ترک اعتیاد و کمپ ها گفت: با هدف ارائه آموزش های مهارتی برای معتادین بهبود یافته و در حال بهبود و نیز ایجاد اشتغال برای آنان، نشست مشترکی بین مسئولین اداره و روسای مراکز فنی و حرفه ای استان با مسئولین موئسسات،کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد برگزار شد.

انصاری افزود: بیکاری به عنوان یکی از عوامل اصلی گرایش جوانان به اعتیاد و بازگشت می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه ای می تواند با اجرای آموزش های مهارتی گامی موثر در جهت پیشگیری از اعتیاد و تداوم ترک نمودن اعتیاد بهبود یافتگان را بردارد.

مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان زنجان تصریح کرد: ارائه آموزش های مهارتی در این کمپ ها زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار و توانمند سازی این قشر از جامعه می شود و ارائه الگوی آموزش بازار محور با هدف آموزش، تولید، بازاریابی و فروش الگویی مناسب در جهت ایجاد اشتغال این افراد و جلوگیری از بازگشت بهبودیافتگان به وضعیت قبل شد.

در این جلسه مسئولین موئسسات، کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و درخواست های خود پرداختند و در پایان مقرر شد با تعامل و همکاری طرفین این برنامه ها اجرایی شود.

ارسال نظرات