یکی از برنامه‌های دولت فعلی این است که مدیران از درون خود سازمان‌ها انتخاب شوند چرا که انتخاب مدیران خارج از مجموعه باعث می‌شود که سازمان‌ها دچار یاس شده و انگیزه چندانی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۹۰
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: دامپزشکی جزو دستگاه‌هایی است که نقش ویژه‌ای در حفظ سلامت مردم دارد و دولت تدبیر و امید به بحث سلامت نگاه ویژه‌ای دارد.

مسیح الله سلطانی به اعتبارات حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: اعتباراتی که در طول چهار سال گذشته در حوزه سلامت هزینه شد، بیش از دوره‌های قبلی بود.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت فعلی این است که مدیران از درون خود سازمان‌ها انتخاب شوند چرا که انتخاب مدیران از خارج از مجموعه باعث می‌شود که سازمان‌ها دچار یاس شده و انگیزه چندانی نداشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به اینکه کرمی مدیرکل قبلی دامپزشکی استان زنجان از مدیران کاری و اخلاق مدار استان بود، تصریح کرد: کمتر مدیری را می‌توان یافت که ۱۰ سال در پست مدیریت ماندگار بوده باشد.

در ادامه مدیرکل سابق دامپزشکی استان زنجان گفت: طی چند سال گذشته، تلاش شبانه‌روزی همه پرسنل دامپزشکی استان، زمینه دست‌یابی به اهداف را فراهم کرده است.

محمدرشید کرمی افزود: در حال حاضر استان زنجان یک میلیون و ۵۵۰ هزار راس دام سبک و ۱۸۰ هزار راس دام سنگین دارد و ظرفیت جوجه‌ریزی طیور گوشتی استان در هر دوره بالغ بر ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار است.

وی در ادامه اظهار داشت: استان زنجان از ۸۰ هزار قطعه واحد مرغ مادر، ۷۹۰ هزار قطعه ظرفیت طیور تخم گذار و ۵ واحد کشتارگاه صنعتی طیور برخوردار است.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان افزود: در حال حاضر اعتبارات جاری اداره کل، ۶ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان است و ساماندهی کشتارگاه های دام در سطح استان و تبدیل کشتارگاه‌های سنتی به صنعتی، اجرای نظام بهداشتی در تولیدات دامی علی‌الخصوص در مرغداری‌ها از اقدامات این سازمان بوده است.

ارسال نظرات