خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی گفت: حفظ حجاب و حیا برای زن مسلمان بهترین و بزرگترین سلاح در برابر حملات ضد فرهنگی دشمنان است امروز ما زنان مسلمان هستیم که با حفظ حجاب و حیا در خط مقدم جهاد با دشمنان اسلام و انقلاب همچون مجاهدان راه خدا جهاد می‎کنیم.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۹۹
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، همسر شهید مدافع حرم «افشین ذورقی» در گفت‎وگو با خبرنگاران در خصوص رعایت حریم ها و حفظ پوشش ها اظهار کرد: شهیدان با نثار قطره قطره خون خود و همه دارایی، زندگی و جان شیرین‎شان آرامش را به مردم ایران زمین هدیه کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان جان دادند، اما اجازه ندادند که دست دشمنان به ذره‎ای از خاک میهن برسد، گفت: شهیدانی که غریبانه به خون خود غلطیدند تا اسلام، قرآن و راه اهل‎بیت (ع) همیشه زنده بماند تا ما با امنیت و آرامش زندگی کنیم و راه درست را انتخاب کنیم.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی افزود: برای ماندن در مسیر شهدا باید به وصیت‎نامه‎های آنان به درستی عمل کنیم تا بتوانیم در مسیر شهدا قرار بگیریم و راه‎شان را ادامه دهیم تا فردای قیامت شرمنده خون مقدس‎شان نباشیم.

وی با اشاره به وصیت‎نامه شهید مدافع حرم افشین ذورقی گفت: همسرم در 29 فروردین سال 1395 و در سن 33 سالگی به فیض شهادت رسید در وصیت‎نامه شهید آمده است «از شما می‎خواهم که چون همیشه حجاب و حیای اسلامی را رعایت کرده و الگوی خود را حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) قرار دهید و فرزندان خود را به گونه‎ای تربیت کنید که از محبان اهل‎بیت (ع) باشد.»

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی ادامه داد: این فرازی کوتاه از وصیت‎نامه شهید مدافع حرم بود که یک سال و سه ماه از شهادت‎اش می‎گذرد، این شهید والامقام در وصیت‎نامه خود همه ما را به حفظ حجاب و حیا توصیه می‎کنند.

وی با بیان اینکه این شهید تا یکسال و سه ماه قبل مثل ما در همین عصر زندگی می‎کرد، گفت: همسرم نفس می‎کشید، مثل ما در کلاس درس و دانشگاه حاضر می‎شد، شهیدی که فقط 33 سال داشت و هم سن و سال خیلی از امثال ما بود و خیلی با ما فاصله سنی و زمانی نداشت.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی بیان داشت: نکته مهم اینجاست اگر به وصیت‎نامه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی نگاه کنیم می‎بینیم که تک تک شهدا در وصیت‎نامه خود زنان مسلمان جامعه خود را به حفظ حجاب و حیا سفارش می‎کنند.

وی تصریح کرد: عزیزان کمی فکر کنیم ببینیم که موضوع حفظ حجاب و حیا چقدر باارزش و مهم است که 30 سال قبل وقتی جوانی در خط مقدم جبهه با دشمن می‎جنگد و تا لحظاتی بعد به شهادت می‎رسد آخرین توصیه، سفارش و وصیت‎اش به زنان مسلمان جامعه حفظ حجاب و حیاست.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی تاکید کرد: امروز هم که جوانانی همچون شهید ذورقی که از عصر ما و نسل ما هستند برای دفاع از دین خدا و اسلام به خارج از مرزها می‎روند و با بدترین دشمنان روبرو می‎شوند و می‎جنگند و غریبانه به شهادت می‎رسند باز هم زنان مسلمان جامعه خود را به حفظ حجاب و حیا سفارش می‎کنند.

به گفته وی؛ شهدا با این سفارش‎ها و توصیه‎ها به ما می‎فهمانند که مسئله حجاب و حیا نه تنها به اندازه خون شهدا ارزشمند است بلکه بیشتر از خون شهدا بها دارد چراکه این جوانان برای حفظ حجاب، حیا و عفت و ناموس خود جان دادند.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم حفظ حجاب و حیا برای زن مسلمان بهترین و بزرگترین سلاح در برابر حملات ضد فرهنگی دشمنان است امروز ما زنان مسلمان هستیم که با حفظ حجاب و حیا در خط مقدم جهاد با دشمنان اسلام و انقلاب همچون مجاهدان راه خدا جهاد می‎کنیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها