سردار فضلی در تبریز:

محرومیت زدایی دغدغه اصلی رهبری است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در جمع فرماندهان هفت استان کشور در خصوص طرح کرامت در تبریز، گفت: بسیج در حوزه آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی که دغدغه اصلی مردم و نگرانی رهبر فرزانه انقلاب است در قالب این طرح اقدامات وسیعی را با مشارکت وزارت کشور و دیگر دستگاه‌های مسئول پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۰۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار علی فضلی افزود: ما ساکنان این محلات محروم را همچون عائله خود میدانیم و با همه توان بهدنبال محرومیتزدایی و مقابله با آسیبهای اجتماعی با بهکارگیری توان نیروی مردمی بسیج هستیم.

وی با اشاره به اهداف اساسی این طرح و گامهای موفق در 70 محله انتخاب شده برای اجرای طرح کرامت اظهار داشت: قطعاً با روحیه جهادی و بسیجی و با هماهنگی و بسترسازی لازمه این طرح به نتایج بهتری خواهد رسید.

سردار فضلی با اشاره به سوابق درخشان سپاه و بسیج در آذربایجانشرقی در حوزه مقابله با آسیبهای اجتماعی و محرومیتزدایی، از میزبانی سپاه عاشورا قدردانی کرد.

وی ادامه داد: این استان توفیقات بسیاری در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی داشته و دیار شهیدان بزرگواری چون شهید آقا مهدی و حمیدآقا باکری، تجلایی و یاغچیان است که این شهدای بزرگوار حق بسیاری بر گردن ما دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار