خبرهای داغ:
معاون اردویی و گردشگری ناحیه بسیج امام حسین(ع) خبر داد:
معاون اردویی و گردشگری ناحیه بسیج امام حسین(ع) از اعزام 800 نفر از این ناحیه به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۴۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

«میثم جلالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور اظهار داشت: این اردو ها مورد تاکید فراوان مقام معظم رهبری بوده و ضرورت دارد به منظور ضمن تلاش برای جلوگیری از تحریف و انحراف، قطعه طلایی هشت سال دفاع مقدس از تاریخ کشورمان به خوبی به نسل جوان معرفی گردد.

وی همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، آشنایی زائران با ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام و همچنین جنایات حقوق بشری آمریکا و اذنابش در منطقه، شناساندن جغرافیای استان های کردستان و آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس و بویژه آشنایی زائران با وضعیت امنیتی مرزهای غرب و شمال غرب را دیگر اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد.

معاون اردویی و گردشگری ناحیه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه بیشترین سهمیه اعزام ها در سپاه استان قم متعلق به این ناحیه می باشد، بیان داشت: تاکنون 800 نفر از مشتاقان حضور در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور به صورت خانوادگی و مجردی در قالب 19 دستگاه اتوبوس ثبت نام کرده اند.

جلالی دوره اعزام کاروان ها را از 26 تیرماه لغایت چهارم مرداد سال جاری عنوان کرد و افزود: اولین اعزام از حوزه 6 خواهران حضرت فاطمه(س) آغاز خواهد شد.

وی در پایان خاطر شان ساخت: زائران راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در مدت چهار شبانه روز از یادمان محل شهیدان شهیدان مهدی و مجید زین الدین در سردشت، شهدای گمنام دریاچه زریوار، دالانی، دزلی در شهر مریوان، سیران بند در سردشت، بوالفتح، تپه الله اکبر در شهر سنندج و باشگاه افسران در شهر بانه بازدید خواهند نمود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها