خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان خبر داد؛

برنامه های بسیج جامعه زنان گلستان در هفته عفاف و حجاب

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان از برنامه های بسیج جامعه زنان گلستان در هفته عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۶۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، زینب تجری مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‎های هفته عفاف و حجاب از شنبه 17 تیرماه آغاز و تا 23 تیرماه جاری ادامه دارد، اظهار کرد: یکی برنامه های شاخص در این هفته صیانت از حریم خانواده به صورت متمرکز در 21 الی 22 تیرماه در شهرستان های گرگان، آزادشهر، گمیشان، بندگز، رامیان و گنبد برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان با اشاره به برنامه های نخستین روز از هفته عفاف و حجاب که به عنوان «عفاف و حجاب، گرایش انسانی، انتخاب ایرانی» نامگذاری شده گفت: کمپین مجازی « من حجاب را دوست دارم»، تجلیل از بانوان محجبه شاغل در ادارات، مانور عفاف و حجاب، نشست مادران پرچمداران مقابله با جنگ نرم، کارگاه آموزشی دخترانه با موضوع عفاف و حجاب جزو برنامه‎های هفته عفاف وحجاب است.

وی افزود: تجلیل از مراجعین محجبه در ادارات، راه‎اندازی کانال مجازی «حجاب من، نگاه تو، آرامش ما»، حضور مبلغان در مساجد و پاسخگویی به شبهات، تجمع بانوان با موضوع عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، حضور طلاب در مساجد و پاسخگویی به شبهات پیرامون عفاف و حجاب، تئاتر خیابانی، تولید فیلم کوتاه، برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب فلسفه حجاب شهید مطهری»، مانور سایبری تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب در استان انجام خواهد گرفت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه شعار دومین روز عفاف و حجاب با عنوان «عفاف و حجاب، آزادی، کرامت انسانی، حقوق شهروندی» نامگذاری شده است، افزود: دیوارنویسی با موضوع عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع چادر حجاب برتر، برپایی غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب، ترویج سبک زندگی اسلامی با موضوع حجاب تکلیف اجتماعی از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده در این هفته است.

تجری؛ «عفاف و حجاب، تجلی مشارکت اجتماعی» را شعار سومین روز هفته عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: در این روز نمایشگاه ریحانه بهشتی، کارگاه آشنایی با افکار فمنیسم، نمایشگاه چادرهای آسمانی، نشست تاثیرگذار نقش زنان عفیفه در فعالیت‎های اجتماعی، نشست امنیت اجتماعی و فرهنگی با موضوع تهدیدات فضای مجازی انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه 20 تیر به عنوان «تولید و اشتغال نه به پوشاک خارجی» نامگذاری شده است، افزود: در این روز نشست تخصصی نقش‎آفرینی در کاهش آسیب‎های اجتماعی، سرکشی و تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی، دیدار از خانواده معظم شهدا، تجلیل از بانوان محجبه بازار، نشست معرفی تولیدات ایرانی و معرفی آرم‎های خارجی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان گفت: همایش گوهر در صدف، مسابقه قرآنی، همایش عفاف و حجاب، تمجع طلایه‎داران عفاف و حجاب، نشست تربیتی آسیب‎های بدحجابی تقصیرها و مقصرها، مشاوره گروهی، نشست روشنگری از مهمترین برنامه‎های 21 تیرماه با شعار «مردان غیور، زنان عفیف، خانواده متعالی» است.

وی شعار «عفاف و حجاب، نشاط اجتماعی، امنیت اخلاقی» را از دیگر عناوین هفته عفاف و حجاب ذکر کرد و گفت: در این روز نشست تربیتی جایگاه زن از منظر قرآن، پیاده‎روی رهروان عفاف و حجاب فاطمی، همایش پیاده‎روی، نمایش فیلم ارزشی ویلایی‎ها و غبارروبی گلزار شهدا برگزار می‎شود.

تجری با بیان اینکه آخرین روز از هفته عفاف و حجاب به عنوان «جامعه عفیف زمینه‎ساز ظهور» نامگذاری شده است از برگزاری همایش حجاب گوهری در صدف، حضور نمادین طلایه‎داران عفاف و حجاب، اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار